40 EURO! ARROW Racing Titanium Dember Suzuki GSX-R 1000

Volgens mij heb je een prijs genoemd in de topictitel en als iemand dan aangeeft dat hij de overeenkomst aan wil gaan voor die prijs jij dan ook voor die prijs de overeenkomst aan dient te gaan ?

Baksteen gaat akkoord met je vraagprijs en verwacht een PM met de gegevens om eea af te handelen O-) ;)
 
Laatst bewerkt:

_O-

Baksteen, jij dus die dember voor 40 euro?
maak het geld maar over, geef maar je adres, dan zodra dat rond is, laat ik de dember bezorgen op jouw adres O-)

(topic titel geeft 40 euro aan, topic zelf legt uit dat dit het startbod is... altijd de kleine lettertjes lezen ;))


Huidig bod: 60 euro? (Als :+ inhoud dat het een grapje is, dan de volgende die (serieus) 65 bied is dan de koper, of anders de vorige die 55 bood...)
 
Laatst bewerkt:
Tja ben wel iemand die zijn afspraken nakomt. Vind het zo zielig als iemand gaat bieden en als puntje bij paaltje komt de staart weer intrekt. 8-)
 
Tja ben wel iemand die zijn afspraken nakomt. Vind het zo zielig als iemand gaat bieden en als puntje bij paaltje komt de staart weer intrekt. 8-)


Je kunt eventueel alvast een apart topic maken om die stickers te verkopen, zo kun je nu alvast je eigen korting regelen, dan regel ik dat ze gelijk naar de kopers van de stickers gaan, mits je de hoogste bieder bent natuurlijk :+ :+ :+


Dasher1976 in "Stickers te koop, 10 euro per stuk!" :+
 
Laatst bewerkt:
Tja ben wel iemand die zijn afspraken nakomt. Vind het zo zielig als iemand gaat bieden en als puntje bij paaltje komt de staart weer intrekt. 8-)

Was ook maar een geintje hoor, hij is je zeker gegund... :Y

Nu nog voor 60 euro stickers verkopen en je bent echt koopman. :P
 
Dasher, je hebt een PB met mn rekening nummer

Kun je tevens aangeven hoeveel stickers je wilt?

er zijn zo te zien 2 mensen die stickers willen, als je daar 5 euro voor vraagt is de berekening als volgt;

stickers: 5
stickers: 5
uitlaat: 80
verzendkosten: 6.75

als je 87.75 overmaakt op mijn rekening, en de heren gaan akkoord met 5 euro voor de stickers, (en maken ook het geld over) dan kan ik vanmiddag alles opsturen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan