17" achterband om op te roken (130x90)

helaholatuthola

MF veteraan
Donateur
20 dec 2009
9.003
10.791
Sommelsdijk
Ik heb nog een achterband om op te roken over. Er zit wel een velg van een cardan Suzuki GS aan vast. Ben een beetje aan het ruimen namelijk. Bij de stort vragen ze 8 euro om die band in te leveren dus wie hem komt halen krijgt koffie met een koekje.

17" 130 breed 90 hoog.

36777k9_36.jpg


8201192_36.jpg
 
als je verwijderingsbijdrage over iets betaald dan mag je het toch gratis inleveren?

dus ook voor banden lijkt me. Ik lever ze in ieder geval gratis in bij de milieustraat, al hebben ze er wel eens moeilijk over gedaan.
 
Nou hier in Delft lekker niet. Losse band 8 euro, met velg nemen ze niet eens aan.
Vroeger trouwens wel hoor, ik heb vorig jaar van 2 motoren de banden gewisseld en de ouwe banden gewoon ingeleverd.
Als ik er niemand een plezier mee kan doen zaag ik em in stukjes en gaat ie alsnog gewoon de kliko in.
 
gewoon over de poort gooien als ze gesloten zijn. Als hun tegendraads doen dan kun je dat zelf ook wel zijn :P

iemand anders een plezier ermee doen is uiteraard beter.
 
verwijderingsbijdrage is een wettelijke regeling.
en dat zit bij de koop, wat inhoud dat de inlevering van de (elke) oude band gratis dient te geschieden.

Inleveren van een auto of motor band bij de gemeente dient dus gratis te zijn!
(de gemeente mag wel eisen dat de band zonder velg en niet vuil is...of anders hiervoor kosten in rekening te brengen)
 
Niemand een rookgordijn nodig?

m_p_burn2.jpg


Bandje is al lekker vierkant dus je valt niet zo makkelijk om...


verwijderingsbijdrage is een wettelijke regeling.
en dat zit bij de koop, wat inhoud dat de inlevering van de (elke) oude band gratis dient te geschieden.

Inleveren van een auto of motor band bij de gemeente dient dus gratis te zijn!
(de gemeente mag wel eisen dat de band zonder velg en niet vuil is...of anders hiervoor kosten in rekening te brengen)

:N Homepage - Avalex
 
Laatst bewerkt:
wat de gemeete voorschrijft wil niet zeggen dat dat stand houd als je het echt uit laat zoeken
ik heb hier (ja ik weer het gaat maar om een paar euro) eens een hoop getouwtrek mee gehad en uiteinderlijk gewonnen simpel weg omdat je ook al verwijderings bijdrage hebt betaald over een nieuw aan te schaffen elec aperaat (bij banden is dit ook zo)
dit is landelijk zo geregeld alleen is de gemeete te lui om dit ergens terug te vragen en doen ze het maar bij de burger
dus je betaalt 2x voor het verwijderen van je product lekker normaal toch
1x in de winkel voor af
1x bij afschrijving achteraf bij evt inlever punt

denk wel dat het een verschil maakt of je wel of geen bon hebt en zo aan kan tonen dat je die bijdrage al eens betaald hebt

ik wil m,n auto verkopen kan dit ook 2x dan ?
 
een bon om aan te tonen dat je een verplichte verwijderingsbijdrage hebt betaald?
Daar ga ik me echt niet mee bezig houden. Ik ben al gestopt met in discussie gaan met de mannen die op de milieustraat staan.
Meestal is het toch een hele aanhanger rommel wat ik breng, alles waar ze moeilijk over doen gaat onder op of in de auto. Samen bij de 30L kannen afgewerkte olie.

En meteen een kick voor dit topic, want je lijkt niet van je band af te komen ;)
 
Laatst bewerkt:
Staat niet in de weg hoor, dat wiel. En het is net wat je zegt, alles waar ze moeilijk over doen gaat onderop of beland uiteindelijk in de kliko of in de kliko van de buren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan