Gooiers 113

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom *D

Jammer dat die roodbroek net binnen kwam :/
 


Kende m al, maar blijft prachtig filmpje! *O*


Blij dat die kerst ellende ook weer voorbij is btw :) mooi 1ste kerstdag geëindigd met migraine bij mijn ouders... moet je nog naar de toppers kijk ook... -O- dankjewel hè Nee en Noor... Volgens jaar ga ik mooi naar IJsland of ergens waar de zon schijnt en die kerst toppies zo rondlopen :9~
Snel oud en nieuw maar gaan vieren :Y en dan :W 2011
 
ja, dat is wel goed :+
thuis is waar m'n bed staat!

man wat ben ik bek af :z
Of we willen vragen wat je gedaan hebt?






Ik zit ff te bladeren voor een andere motor.. En m'n hartje ging ineens helemaal tekeer toen ik deze zag;

photo.php

photo.php



Godver, wat 'n ding zeg! :}
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding inderdaad :9
Maar ik weet alleen niet of het verstandig is hem daar te kopen ;)
Ik heb er mijn Fireblade wel ooit vandaan gehaald en nooit problemen daarmee gehad en ook dingen onder garantie voor elkaar gekregen maar er gaan verschillende verhalen over die zaak rond...
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding inderdaad :9
Maar ik weet alleen niet of het verstandig is hem daar te kopen ;)
Ik heb er mijn Fireblade wel ooit vandaan gehaald en nooit problemen daarmee gehad en ook dingen onder garantie voor elkaar gekregen maar er gaan verschillende verhalen over die zaak rond...
Thx ;)








Baatsen;
HP Motoren wilt niet dat klantenervaringen op deze site gepubliceerd worden.

Deze motorzaak beoordelen is niet mogelijk. Mocht u hier vragen over hebben, stuurt u dan een e-mail naar de redactie.




:+
 
Laatst bewerkt:
Als de de motor is die ik denk dat het is...dan echt van weg lopen, verder wel n vet ding :Y

En je eigen huis kunnen vinden is toch altijd fijn, kmoest net ook zoeken van de buurman terug naar huis maar toch gevonden *O*
 
Eten zit er weer in, de nodige biertjes ook :$ Nu maar aan de Malibu-Cola O-)

Nog kroegers vanavond?
ik was in bussum

:P

geen idee of er nog kroegen open zijn... vast wel lijkt me ;)
zit hier lekker 'de storm' te kijken (_O- voor de special effects)

tevens mn 1.5l fles grolsch leeg aan het drinken...
vader haakte na 3 glaasjes af :+
:9

:9

kende ik al maar die gast kan wel :] zeg


Of we willen vragen wat je gedaan hebt?






Ik zit ff te bladeren voor een andere motor.. En m'n hartje ging ineens helemaal tekeer toen ik deze zag;

[afbeelding]
[afbeelding]


Godver, wat 'n ding zeg! :}
mooi ding

wat is de SPOT een KUT TENT gisteren was ik stappen in bussum met vrienden en ik had een *:) pak aan trekt een mafkees me baard eraf B| ik zei doe is ff normaal gooit ie een biertje over me heen :X die gast wordt eruit gezet en ik met me vrienden ook -O- terwijl ik niets deed, volgende keer veeg ik de hele kroeg met hem aan dan is de reden teminste terecht
 
Lijkt wel of ik hier alleen maar naaf-jes neer aan het zetten ben.. maar druk met van alles en nog wat de laatste tijd. o.a. sporten weer opbouwen, en hopen op een goed uitslag, in januari, bij de neuroloog.

Verder nu al weer zin om te rijden, maar dat vertrouw ik mezelf nog niet helemaal toe..

Dussss... fijne nacht allemaal weer! :W :z

*:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan