Het nog steeds Unieke Utreg Topic! Bestemming onbekend!

Vandaag maar niet aan gewaagd, hopelijk van het weekend weer.

*Opgelet, hier volgt een poging om dit onderwerp wat leven in te blazen*
Wanneer gaan we de eerste MF Utrecht meeting van het seizoen eens plannen?
 
Vandaag maar niet aan gewaagd, hopelijk van het weekend weer.

*Opgelet, hier volgt een poging om dit onderwerp wat leven in te blazen*
Wanneer gaan we de eerste MF Utrecht meeting van het seizoen eens plannen?
10 maart
 
10 Maart, hmn. Net terug van de wintersport dan, maar moet ik kunnen halen. Maar wacht eens even, was er niet al een ander evenement die dag? Dacht toch iets gelezen te hebben ...
 
:W

Hoe ziet het programma er eigenlijk uit op 10 maart? Ik denk dat ik ook wel even langs kom. Hoe gaat het met opzetten Diablo?
 
Pekelfiets gisteren naar Snel gebracht met lekkende voorvork. (Da's niet echt iets wat handig zelf te fixen is op de stoep :X ) Maar op de brug bleken de remmen ook beide op hun einde, dus die moeten ook maar aangepakt. Wordt een flinke investering in het brikje, hopen dat hij het nog even volhoud.

Oh, het stuur is ook scheef. Iemand nog een tweedehandsje liggen? immitatie superbike modelletje of zo.
 
Pekelfiets gisteren naar Snel gebracht met lekkende voorvork. (Da's niet echt iets wat handig zelf te fixen is op de stoep :X ) Maar op de brug bleken de remmen ook beide op hun einde, dus die moeten ook maar aangepakt. Wordt een flinke investering in het brikje, hopen dat hij het nog even volhoud.

Oh, het stuur is ook scheef. Iemand nog een tweedehandsje liggen? immitatie superbike modelletje of zo.
wil je mij even bellen? Ik mis je telefoon nr.
 
:W

Hoe ziet het programma er eigenlijk uit op 10 maart? Ik denk dat ik ook wel even langs kom. Hoe gaat het met opzetten Diablo?

:') gaat prima, maar

tot mijn spijt moeten wij de opening van 10 maart verplaatsen naar een andere datum. We zijn nog in onderhandeling met leveranciers voor Bikergear en we hebben Snelmotoren nog niet voldoende op orde om naar ons zin te zijn. We laten van ons horen wanneer het wel wel feest is :-)

we doen het liever goed dan half en overhaast *D
 
De foto's van de nieuwe zaak zien er inderdaad goed uit :Y
Al een nieuwe datum van opening?

Zodra ik niet van mn motor afvries kom ik zeker ook een keertje langs :]
 
Het was leuk!!! *D

562166_564598530237484_1625838858_n.jpg

578319_564598523570818_1785221802_n.jpg


Het was een dikke verrassing dat op de dag dat de spullen binnen kwamen er ook meteen een Sneak Preview was *D
Was veel drukker dan ik verwacht had en iedereen was erg enthousiast *O*
Voor de mensen die de site willen bekijken:
www.bikergear.nl
 
De winkel is nu al écht open *D

Ik ben er nu volgens openingstijden
Donderdag 10.00 - 17.00 en 19.00 - 21.00
Vrijdag 10.00 - 17.00
Zaterdag 10.00 - 16.00

Op woensdag is Ro er gewoon en die kan iig afrekenen
 
Terug
Bovenaan Onderaan