Fazerrit - 25 maart - De eerste van 2012

Paul_K

MF veteraan
22 jul 2009
13.581
2
Westzaan
Fazerrit - 25 maart - De eerste van 2012

P1040792.jpg


Wat is een Fazerrit :?
Een rit bedoeld voor enthousiaste Fazer rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te rijden. Intro's zijn uiteraard welkom, evenals de oud gedienden. Onderweg eten we rond het middaguur bij een gezellige eettent. Bij goed weer kunnen we uiteraard op het zonnige terras terecht. Mocht het onverhoopt nog glad zijn door ijzel of sneeuw, dan schuiven we de rit uiteraard een paar weken op.

Wanneer is de rit :?
Zondag 25 maart 2012

Hoe laat verzamelen we :?
Vanaf 10:15 verzamelen, om 10:45 gaan we rijden :]

Waar verzamelen we :?
Shell Tankstation langs de A10

Hoe lang is de rit :?
150 á 200 kilometer

Welke regels zijn er bij het rijden :?
Eigenlijk alleen maar regels die heel vanzelfsprekend zijn, starten met volle tank, gedraag je netjes, meld je af als je weg wilt, eigen risico, niet pushen, niet inhalen binnen de groep en de gebruikelijke fatsoensnormen in het verkeer. Vorm je een gevaar voor jezelf, anderen of maak je je schuldig aan aan artikeltje 5, dan kan je vertrekken.

Kan ik nog helpen met de route testen :?
Ik heb niet de intentie om de route te testen, laten we eens lekker op avontuur gaan. Noord-Holland is mooi genoeg om leuk te kunnen verdwalen.

Ik hebt nog een leuk idee voor de route :?
Ook hiervoor kan je contact opnemen met Paul_K. Alle tips, hints en adviezen zijn van harte welkom uiteraard.

Hoe schrijf ik me in :?
Geef maar een gil in het topic of stuur mij een PB'tje.

zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden :?
-Zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken.
-Kom met een volle tank aan de start
-Als we apart voor jouw lege tank moeten stoppen, dan moet je voor straf snoepgoed uitdelen.
-Afhankelijk van de opkomst gaan we in 1 of twee groepen rijden óf we maken er een grote groep van met het Follow Up systeem. Ter zijner tijd beslissen we wel. Eerst eens kijken hoeveel mensen zin hebben om mee te gaan.


Disclaimer:
- Incorrectheden in de informatievoorziening/communicatie, al dan niet via het forum, zijn voorbehouden.
- Elke deelnemer wordt geacht op de hoogte te zijn van de regels zoals opgestel en wordt tevens geacht zich aan deze te houden.
- Iedere deelnemer is en blijft verantwoordelijk voor zijn of haar gedraging(en) gedurende activiteit(en), met inbegrip van het door hem/haar bestuurde motorvoertuig.
- Deelname aan deze rit is geheel op eigen risico
- De route is een aanbevolen route die fouten kan bevatten.
- Organisatie is niet aansprakelijk voor de eventuele gevolgen die kunnen resulteren uit deelname aan deze activiteit.
- Organisatie behoudt zich het recht voor om individuen uit te sluiten van (verdere) deelname, mocht dat genoodzaakt zijn om de goede sfeer en/of veiligheid te kunnen waarborgen.
- Bij het niet hebben van een vrolijke glimlach moet je voor straf een ijsje met spikkels eten.










Route informatie + Dagindeling

Dagindeling
Startpunt: Shell Tankstation langs de A10, verzamelen vanaf 10.15 uur met een volle tank
Briefing en uitleg: van 10.35 tot 10.45 uur
Route deel 1: ??
Eerste pauze: Pannenkoekenhuis en kindvriendelijk restaurant - Ootje Konkel
Route deel 2: ??
Tweede pauze: Home | Restaurant De Kleine Haag
Route deel 3: ??
Derde pauze: ??
Route deel 4: ??
Eindpunt: Ergens nabij een snelweg in de buurt van Amsterdam, zal wel een BurgerKoning of McDrek worden

After-eat: Na de rit doen we nog een hapje eten in Amstelveen. Kost ongeveer 15 á 17,50 euro voor een goed portie eten plus drinken. Ze hebben voor ieder wat wils. Van biefstuk tot bami ramas en van saté tot pannenkoek. Soepje vooraf uiteraard ook mogelijk. Geef bij je aanmelding op of je wel/niet denkt mee te eten.

GPS:
Zoals 'gewoonlijk' weer in GPS formaat beschikbaar. Stuur mij een mailtje/PB'tje met daarin je e-mail adres, dan stuur ik het zo spoedig mogelijk door. Fouten kunnen niet uitgesloten worden en het gebruik is geheel op eigen risico. Deze route is enkel en alleen een indicatie voor het rijden van een tourrit, waar vanaf geweken kan en mag worden. Het volgen van een eventuele voorrijder is uiteraard ook volledig op eigen risico.

Beschikbare formaten:
-MPS file
-GPX file
-GDB file

Kaartje van de route:
MF%2520Fazerrit%252025%2520maart%25202012%2520-%2520JPEG%2520-%2520versie%252003.jpg











De aanmeldingen

*eten na de rit in Amstelveen (reken op ongeveer 15,- á 17,50 pp voor een goed bord eten + te drinken)

Groep 1:
Voorrijder: Paul_K*
-SilverShadow*
-MarkieNL*
-xjrtuffer
-PK-Girl
-suuzzie
-kippenei0
-Ruben
-chrisace
-Yreal
-TdB 85* (ovb)
-YamFaz (ovb)
-Stepje_MkXv (ovb)
-BasdeW (ovb)
-
Achterrijdster: jansen007










Pre-Meets

Pre-meetings zijn bedoeld voor mensen uit dezelfde regio die graag samen verzamelen en dan naar het startpunt rijden. Mocht je je willen aanmelden voor één van de onderstaande pre-meets, dan kan je mij (Paul_K) een berichtje sturen of een gil in het topic geven. Nieuwe pre-meets kunnen op dezelfde manier aangemeld worden.

Pre-Meet: Ridderkerk (voor Denhaag & Rotterdam)
Locatie: Rijksweg A 15, 2989 AT Ridderkerk (Shell Station A 15 Ridderkerk)
Verzameltijd: 9.30 uur
Vertrektijd: 9.45 uur
Tanken: Mogelijk, het is een pompstation..
Aanmeldingen pre-meet:
-Overgenomen van vorige rit, wie willen?

Pre-Meet: Gouda
Locatie: Shell Gouda
Verzameltijd: 9.15 uur
Vertrektijd: 9.30 uur
Tanken: Mogelijk, het is een pompstation..
Aanmeldingen pre-meet:
-Overgenomen van vorige rit, wie willen?

Pre-Meet: Gorinchem
Locatie: Carpoolplaats Gorinchem langs de A27
Verzameltijd: 9.15 uur
Vertrektijd: 9.30 uur
Tanken: Nee. Graag met volle tank arriveren
Aanmeldingen pre-meet:
- Me, myself and I: MarkieNL
 
Laatst bewerkt:
Mooi op tijd, maar ik denk er nog even over na!

Heb zomaar een vermoeden dat we die dag ook de openingsrit van onze eigen club(je) hebben, maar ik moet de toerkalender nog samenstellen.
 
Laatst bewerkt:
@YamFaz
Dat is mooi, kan je met die toerkalender er mooi rekening mee houden dat 25 maart open blijft ;)

@Natas
Hup, wegwezen jij met je gezeur, kssssttt, helemaal achteraan voor straf :+ :j ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Paul,
inderdaad mooi op tijd, maar ook ik denk er nog even over na...van thuis naar het startpunt is alleen al 130km....terug naar huis zal niet veel anders zijn, dus dan is het 'forenzen' langer dan de rit zelf.
gr,
koen
 
Hoi Paul,
inderdaad mooi op tijd, maar ook ik denk er nog even over na...van thuis naar het startpunt is alleen al 130km....terug naar huis zal niet veel anders zijn, dus dan is het 'forenzen' langer dan de rit zelf.
gr,
koen

Das een half uurke rijje :9 :+

@Paul: Ik zeg: JA!
 
Noord-Holland is niet helemaal om de hoek nee, ik weet het ;) . In Amstelveen zit wel een leuk tentje waar we lekker kunnen eten voor schappelijke prijzen (15,- á 17,50 pp incl 2x drinken). Als we willen kunnen we daar een "after-eat" houden :9 . Dan kunnen de mensen van ver weer met een goed gevulde maag hun weg naar huis vervolgen :]


Zij die willen: geef even aan of je interesse hebt om iets te eten in Amstelveen ;)
 
Laatst bewerkt:
Laat ik er eens een pre-meet bij doen voor de Brabo's.
Zal wel niet veel zijn maar toch... :+

Pre-Meet: Gorinchem
Locatie: Carpoolplaats Gorinchem langs de A27
Verzameltijd: 9.15 uur
Vertrektijd: 9.30 uur
Tanken: Nee. Graag met volle tank arriveren
Aanmeldingen pre-meet:
- Me, myself and I: MarkieNL



P.S. mooie map-link voor de pre-meet van Ridderkerk :9
 
Laatst bewerkt:
@Mark
Bedankt, staat erbij :)

@Blackviper, staat erbij :)

@SilverShadow
"nou iets duurder mag ook..." Jaja en daarna weer klagen dat we een stukje maand overhouden zeker :+ . Neehoor, na een dag rijden wil ik gewoon een bord goed voer, voedzaam en betaalbaar, geen ingewikkeld ingepakte stukken vis met rijst :P
 
oow ik moet blijkbaar ook nog iets roepen over eten.

Ja prima eet wel mee ;) geen pannenkoeken :)
 
@YamFaz
Dat is mooi, kan je met die toerkalender er mooi rekening mee houden dat 25 maart open blijft ;)

Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat die fazerritjes met iets te lang duren, maar zoals ik al eerder zei, ik kan me tzt nog bedenken. Het is ook wel weer gezellig ;)
 
Leuk, maar hou het even in m'n achterhoofd.
Weet ook nog niet of de nieuwe brommer er dan al is, levertijden zijn nog niet bekend. B|

V.w.b. eten: prijs haalt mij niet uit, als het maar goed is. :9

De crosskuil vind ik trouwens wel een leuke stop hoor. *O*
Misschien kunnen Paul en ik ons daar even vermaken terwijl de rest pauze houdt. :P
 
Laatst bewerkt:
Hoor ik daar pannenkoeken? :9 :+
Ik zal eens nadenken of ik zin heb om een pokke eind die kant op te rijden :+

Komen er nog rijders uit Gelderland, omgeving Apeldoorn, Zwolle?
 
Leuk, maar hou het even in m'n achterhoofd.
Weet ook nog niet of de nieuwe brommer er dan al is, levertijden zijn nog niet bekend. B|

V.w.b. eten: prijs haalt mij niet uit, als het maar goed is. :9

De crosskuil vind ik trouwens wel een leuke stop hoor. *O*
Misschien kunnen Paul en ik ons daar even vermaken terwijl de rest pauze houdt. :P

hehehe had t al tegen paul gezegd... maar dat stukje gaat er helaas uit -O-
anders had ik me crosser wel gepakt *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan