[(ex)-Student / Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo Martin

Weet je misschien of ze die hendels ook voor mijn motor hebben ( gsf 600 "1997" )
Zo ja , post ff die link hierzo

zal ff kijken

ben nu gewoon op ebay aant kijken, als je zoekt met" brake clutch levers gsf 600 1997 of 97 vind je mss wel wat.

voor me Thundercat was het moeilijk in elk geval
 
ook wel nice idd

maar dan neem ik wel goude adjusters :+ vind het eenmaal een mooie kleur

Sjonnieeeeee :P :P

zit ik ook aan te denken

Maar weet niet of het handig is, zoiezo niet op straat, zoveel dingen waar zo'n valdop achter kan blijven haken, en vervolgens je motor motorisch beschadigt

True! Daarom heb ik ook niet gekozen voor valdoppen. Ik heb zwarte beugeltjes aan de onderkant. Maar bij mijn motor zie je dat bijna niet omdat ik geen kuip heb.. Is bij de jouwe niet echt een optie. Het is een gok die je neemt met die doppen. Ze kunnen je hele motor redden, of de schade nog 10x erger maken..
 
En same question as MAX; waar ga je ze bestellen : Link plz

Ik kan wel nu een USD vork gebruiken en die hendels hoop ik via Martin te krijgen als ie ff post welke winkel/ebay het is ..

O btw die bar ends spiegels komen uit china, dus ik ga je waarschijnlijk in February kunnen vertellen hoe ze zijn
 
Sjonnieeeeee :P :PTrue! Daarom heb ik ook niet gekozen voor valdoppen. Ik heb zwarte beugeltjes aan de onderkant. Maar bij mijn motor zie je dat bijna niet omdat ik geen kuip heb.. Is bij de jouwe niet echt een optie. Het is een gok die je neemt met die doppen. Ze kunnen je hele motor redden, of de schade nog 10x erger maken..

Vind valdoppen er niet uitzien, maar ze hebben afgelopen keer in Duitsland erg goed hun werk gedaan :Y
 
Zow, me broer vanochtend naar Zeeland gebracht (wou terug fietsen)......stond een lekker windje.

In het begin konden ze me gewoon bij houden (met het koekblik). Wind mee en van de dijk af (60km/h)

Zow ff shoppen online voor spullen voor me fiets.
Ff kijken of ik wat dingen op de kop kan tikken.
 
kan je een pb sturen met wat je hebt ??
Niet iets waar jij veel aan hebt ben ik bang, maar dit zijn de onderdelen:

- Originele kabelboom voor een SV 650 S, bouwjaren 1999 tot 2003
- RAW relais voor een SV 650 S/N, bouwjaren 1999 tot 2003
- Windscherm Triumph Speed Triple die op mijn SV heeft gezeten.
 
Okee, ik heb vrijdag nog gereden. Hij is alleen nu zo vies echt erg!
en heb ondertussen al 2x een lekke band gehad gelukkig alle 2 met een parachute kunnen maken dus binnenkort deze oproken en een andere band halen en geen MPP 2ct want vind het toch niet echt een super band met nat wegdek

Wat voor banden ga je dan nemen?

Goedeeeeee morgen!!!!

Hoewel, goed... ik was een heel klein ietsiepietsie beetje verliefd aan het worden op een heeeeeeele leuke man. Kom ik er net achter dat 'ie een nieuwe relatie heeft. BAH!!!! -O-

ooowh -O- had je toch wat meer tijd moeten nemen misshien :P mja logisch dat school even voor ging.

Shoppen als je je verveelt, daar is niks mis mee! Voor mij worden binnenkort weer 3 pakketten van Esprit bezorgd. Verveelde me gisteren ;-)

shoppen is leuk! ik ben net ook nog bij de esprit geweest, allemaal korting :9 niet goed voor mn portemonnee maar wel leuk O-)

Sjonnieeeeee :P :PTrue! Daarom heb ik ook niet gekozen voor valdoppen. Ik heb zwarte beugeltjes aan de onderkant. Maar bij mijn motor zie je dat bijna niet omdat ik geen kuip heb.. Is bij de jouwe niet echt een optie. Het is een gok die je neemt met die doppen. Ze kunnen je hele motor redden, of de schade nog 10x erger maken..

Beugels helpen beter als doppen is mijn ervaring :+ vorige motor had beugels, viel altijd netjes op de beugels. De motor die ik nu heb viel op het stuur (hendel gebroken) en koppelingsdeksel gekrast en de valdop is helemaal niet geraakt B| tsja...
 
Zaterdag een 2persoons matras in mn auto proppen, heb net ff opgemeten wat erin kan en er kan precies 140x100 in en het matras is dubbelgevouwen precies die maat :+ ben benieuwd...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan