Het Grote ONK Supermono topic deel 2

Hakvoort beëindigt actieve wegrace carrière (bron: racesport.nl)

Jammer om te lezen maar begrijpelijk is het zeer zeker.
Hier een plaatje van de oud Nederlands kampioen op zijn Supermono.

full
 
Laatst bewerkt:
mijn supermono maakt weer wat vordering! uitlaat staat er praktisch op *D mijn ontwerp (met wat tips van de kenners hier) en Fedor Copal zijn constructiekunsten

full

full


grtz :W

MJ
 
Laatst bewerkt:
Mannen,

Las net dat de mono komende races gewoon hun eigen race rijden! Dus niet een combi met de classic´s! Door het utvalen van de 250 cup kwam er tijd vrij en er waren voldoende rijders in zowel de mono als classic. Dus wil je nog rijden snel inschrijven,
Wim
 
Niceeeeeeeee Hugo!!! Uitslag van de kwalificaties:

1 Hugo Berg
2 Sjoerd Buiten
3 Brian Slooten
4 Stefan Meiners
5 Jarno Sanders
6 Erik Starre
7 Roy Pas
8 Jan Muijsers
9 Niels Gerritsen
10 Bob Boer
11 Jeffrey Vermeulen
12 Mario Wilhelm
13 Hausi Burgener
14 Michel Campen
15Lutz Pfeifer
16 Piet Laan
17 Alexander Michel
18 Torsten Bachmann
19 Klaus Mürmann
20 Mathijs Oomen
21 Kai-Uwe Lohrengel
22 Jens Mürmann

http://www.racesport.nl/ONK/Supermo...upermono/tabid/72/iNews_ID/29113/Default.aspx

hugo%20van%20de%20berg_800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Resultaat QP2 en de startopstelling. Hugo vd Berg met de bio-ethanol NovaBike op pole maandag. Gevolgd door Sjoerd van Buiten op 2 en Brian Slooten op 3.

full
 
Niceeeeeeeee Hugo!!! Uitslag van de kwalificaties:

1 Hugo Berg
2 Sjoerd Buiten
3 Brian Slooten
4 Stefan Meiners
5 Jarno Sanders
6 Erik Starre
7 Roy Pas
8 Jan Muijsers
9 Niels Gerritsen
10 Bob Boer
11 Jeffrey Vermeulen
12 Mario Wilhelm
13 Hausi Burgener
14 Michel Campen
15Lutz Pfeifer
16 Piet Laan
17 Alexander Michel
18 Torsten Bachmann
19 Klaus Mürmann
20 Mathijs Oomen
21 Kai-Uwe Lohrengel
22 Jens Mürmann

http://www.racesport.nl/ONK/Supermo...upermono/tabid/72/iNews_ID/29113/Default.aspx

[afbeelding]
Van harte jongens ! Leuk. :Y
 
Ik volg dit al even en het blijft een interessante klasse. Zeker met alle foto's en projecten die hier passeren. Zou een dergelijk supermono ook door een RDW keuring heen kunnen komen (frame met kenteken -bijvoorbeeld RS250-, maar dan wel een ander blok)? Blok is de hoofdzaak, spiegels en andere overbodige zaken kunnen er daarna weer af..
 
Ik volg dit al even en het blijft een interessante klasse. Zeker met alle foto's en projecten die hier passeren. Zou een dergelijk supermono ook door een RDW keuring heen kunnen komen (frame met kenteken -bijvoorbeeld RS250-, maar dan wel een ander blok)? Blok is de hoofdzaak, spiegels en andere overbodige zaken kunnen er daarna weer af..
kan zeker wel
en komt ook door een keuring, je moet alleen echt aan alle hedendaagse eisen voldoen
 
Ik heb een RGV-DR voor het circuit (ONK) maar ook dezelfde fiets RDW goedgekeurd.
Moet wel aan alle eisen voldoen maar deden niet moeilijk.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan