Het Grote ONK Supermono topic deel 2

Balen, maar ja wat moet je met vorst..

Effies wat anders, wanneer gebruik je die schuif clips en wanneer die popnagel snelsluiters?
De ene kun je verliezen, en de ander is wat meer werk, of is het echt alleen de inbouwruimte die het bepaalt?
 
Balen, maar ja wat moet je met vorst..

Effies wat anders, wanneer gebruik je die schuif clips en wanneer die popnagel snelsluiters?
De ene kun je verliezen, en de ander is wat meer werk, of is het echt alleen de inbouwruimte die het bepaalt?
Ik gebruik voornamelijk die schuif snelsluiters maar die andere die je met pop nagels bevestigd zijn wat kleiner en die gebruik ik op de punten waar de rest niet past.
Dus wanneer je welke pakt durf ik je niet te zeggen, ik heb deze gebruikt omdat het zo uit kwam. :)
 
Rudge+500.jpg
 
Laatst bewerkt:

;) _O-

Achterbrug is trouwens krom als een hoepel dus de complete achterkant kan opnieuw.
Daar word je echt vrolijk van. -O-
Uiteindelijk komen we er wel.... :Z
Voorpartij is nu zo goed als klaar, moet nog even op zoek naar inbusbouten voor de radiale remtang te monteren (m10x1.25 60 lang) en dan de boel ontluchten en een beugeltje maken om het voorspatbord te monteren en dan is de hele voorpartij klaar.
Het frame is verder ook klaar met de nieuwe bloksteunen die bij vvm racing gemaakt zijn is het mooi degelijk geworden.

:W
 
Laatst bewerkt:
;) _O-

Achterbrug is trouwens krom als een hoepel dus de complete achterkant kan opnieuw.
Daar word je echt vrolijk van. -O-
Uiteindelijk komen we er wel.... :Z
Voorpartij is nu zo goed als klaar, moet nog even op zoek naar inbusbouten voor de radiale remtang te monteren (m10x1.25 60 lang) en dan de boel ontluchten en een beugeltje maken om het voorspatbord te monteren en dan is de hele voorpartij klaar.
Het frame is verder ook klaar met de nieuwe bloksteunen die bij vvm racing gemaakt zijn is het mooi degelijk geworden.

:W

ai jammer -O- kromgetrokken bij het lassen oid?? wel zuur zo'n tegenslag B| wanneer is het streven om hem klaar en getest te hebben? Mono seizoen 2014?
 
ai jammer -O- kromgetrokken bij het lassen oid?? wel zuur zo'n tegenslag B| wanneer is het streven om hem klaar en getest te hebben? Mono seizoen 2014?

ik heb ook een 2de frame moeten maken door het foute toevoegsle. Was wel 2x zo mooi als het 1ste dus niet direct als een tegenslag bekijken!

Ik vond de dikke onbewerkte blok op je achterbrug toch al super lelijk Dennis dus dit is gewoon goed dat het opnieuw moet :Y

de rest ziet er mooi uit!

Ik heb trouwens nog mooie titanium bouten voor die remtang van je. Zijn van scott redding zijn machine...hehe
 
Laatst bewerkt:
ai jammer -O- kromgetrokken bij het lassen oid?? wel zuur zo'n tegenslag B| wanneer is het streven om hem klaar en getest te hebben? Mono seizoen 2014?

Ik ben heel hard voor fighterfan bezig met een ander achterbrug.
Zal na het weekend klaar zijn.

Als hij dan 24 uur per dag aan de mono verder gaat moet de eerste race van het seizoen gehaald kunnen worden. _O-
 
Ik ben heel hard voor fighterfan bezig met een ander achterbrug.
Zal na het weekend klaar zijn.

Als hij dan 24 uur per dag aan de mono verder gaat moet de eerste race van het seizoen gehaald kunnen worden. _O-
_O- _O- _O-

Jullie horen het, ik zie jullie op Assen. :+
 
kan iemand mij dan ook nog helpen dan geraakt ik er ook nog O-)

blokje staat nu in de verfafbijter maar pff middel wil ni echt werken of zou het komen doordat het een oudere open bus was
 
Wie kan mij helpen aan de volgende zit van een Honda RS 250
Heb nog een reserve nodig.

Zag ze laatst op marktplaats maar helaas al verkocht.

full

full

full



Deze foto is volgens mij van een RS 125 maar kwa vorm precies hetzelfde als wat ik nu heb.
full
 
Laatst bewerkt:
Even mijn project showen *D .

Yamaha WR450F '07 voorzien van:
-Yamaha YZF-R6 '08 voorvork (waarvan 1 remklauw bevestiging verwijderd)
-Aprilia Pagaso Strada velgen
-Braking remschijven
-Titanium Akrapovic uitlaat
-STM slipperclitch
-Mychron 3 teller
-Litium accu (Ballistic 8cell)
-BEON kuip & tank cover
-Honda RS 250 zit
-en aardig wat zweet en tranen :)

full

full

full

full

full

full

full


Iemand nog een adres waar voor een schappelijke prijs Dunlop KR108 165/55-17 te verkrijgen zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan