quote:Makrolon schreef op 02 januari 2012 @ 12:29:
Dat krijg je er van als je op internet besteld, had je het maar bij een dealer moeten kopen!
quote:Makrolon schreef op 02 januari 2012 @ 12:29:
Dat krijg je er van als je op internet besteld, had je het maar bij een dealer moeten kopen!
quote:RAPTOR88 schreef op 02 januari 2012 @ 12:52:
Ik en m'n maat hebben zo een chineesje die iedereen de Blata B1 Replica noemt maar het is dus een 40cc watergekoeld.
Ik moet zeggen dat ik vind dat er voor een bami nog best wat power in zit, een wheely is zo gemaakt als je ff zit te slapen.
Wij rijden wel ooit op de binnen kartbaan in Valkenswaard.
Klein detail de slipkoppeling pakte niet toen heb ik hem wat aangepast en na 4 heats rijden zag mn maat al een ronde wat stof en toen bergop draaide mn ding nog wel toeren maar ging niet meer omhoog hehe.

DR650SE '96
quote:Laagvliegert schreef op 02 januari 2012 @ 15:03:
Bij hoeveel postings is het het "grote" pockitbike topic? Beetje voorbarig niet?
Jongens wel even ter verduidelijking als je een pocketbike via het internet aanschaft en de dealer buiten schot houdt, is het waarschijnlijk dhr blade's bedoeling niet om hier uit te huilen. Ja?
quote:kevinblade schreef op 02 januari 2012 @ 14:03:
[...]
Eerste wat je eigenlijk even moet doen is of een Hank koppeling erin zetten, zijn alleen de schoentjes of een fabrieksmerk, maar die chineesjes verbranden al met starten.
en zo,n koppeling kost niet veel maar je hebt wel veel meer plezier.
en die watergekoelde chineesjes doen toch zo,n 7 pk aan het wiel.
kijk maar even op www.minibike-forum.nl
quote:kevinblade schreef op 02 januari 2012 @ 14:03:
[...]
Eerste wat je eigenlijk even moet doen is of een Hank koppeling erin zetten, zijn alleen de schoentjes of een fabrieksmerk, maar die chineesjes verbranden al met starten.
en zo,n koppeling kost niet veel maar je hebt wel veel meer plezier.
en die watergekoelde chineesjes doen toch zo,n 7 pk aan het wiel.
kijk maar even op www.minibike-forum.nl
quote:Laagvliegert schreef op 02 januari 2012 @ 15:03:
Bij hoeveel postings is het het "grote" pockitbike topic? Beetje voorbarig niet?
Jongens wel even ter verduidelijking als je een pocketbike via het internet aanschaft en de dealer buiten schot houdt, is het waarschijnlijk dhr blade's bedoeling niet om hier uit te huilen. Ja?
quote:RAPTOR88 schreef op 02 januari 2012 @ 15:30:
[...]
Kevinblade: "En verder iedereen die tips en ervaringen hebben schrijf het hier op en deel het met ons"
Maargoed is dit jou topic dat je even de boel verduidelijkt?
Je kan best een internet ding aanschaffen en als deze met een simpele mod wel fatsoenlijk functioneerd lijkt me dit een ervaring niet dan?
quote:Bolski schreef op 02 januari 2012 @ 17:15:
Je had beter even kunnen zoeken ......
Het "grote" pocketbike topic!
quote:kevinblade schreef op 02 januari 2012 @ 17:33:
[...]
Jammer van enkele negatieve reacties die op de persoon worden gespeeld, maar ik zit hier op het forum om mede motorrijders beter wegwijs te maken alleen kan gelukkig niet iedereen het met mij eens zijn.
Waar weer on topic.
Ook een chineesje die je via internet koopt moet je wel wat aanpassen en er zijn ook geen dealers van die deze dingen verkopen.
Maar wat ik al zei koppeling is wel belangrijk en gooi er een goede ketting onder €.15.00 en een setje PMT racebandjes en dan rij je fris en fruitig in de rondte.
Als je het dan heel erg leuk vind dan kan je altijd nog overgaan op een fabrieksmotor.
Deze heb ik er 2 van voor mijn zoon ( 11 jaar ) de Blata Ultima
Praat je over carbon voorvork, achterframe en plaatwerk en radiale hydraulische voorrem en achter een normale hydraulische rem en een multi instelbare stuurdemper.
Maar zo,n ding kost wel rond de €.4000.00![]()
![]()
[afbeelding]
quote:loodgietertje schreef op 02 januari 2012 @ 20:43:
he luek zn topic en ik heb direct een vraag zn blata replica mag je daar ookonk mee rijden ??
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2