quote:Aad900 schreef op 05 januari 2012 @ 14:34:
Goed bezig Mac. Kijk ik ff een paar uurtjes niet is er in eens een nieuw topic gestart

quote:Aad900 schreef op 05 januari 2012 @ 14:49:
Inmiddels zitten er ook de volgende mods op: Xenon, 12 volt contact, OSCO kettingsmeerapp. GIVI valbeugelset, MRA smoke varioruit
Op deze foto zitten de meeste mods er wel op![]()
[afbeelding]
quote:vonketrekker schreef op 05 januari 2012 @ 14:52:
Present! Binnekort maar ff een goed offroad fotoje maken
quote:
quote:
quote:
quote:Aad900 schreef op 05 januari 2012 @ 14:49:
Inmiddels zitten er ook de volgende mods op: Xenon, 12 volt contact, OSCO kettingsmeerapp. GIVI valbeugelset, MRA smoke varioruit
Op deze foto zitten de meeste mods er wel op![]()
[afbeelding]
quote:V-TWim schreef op 05 januari 2012 @ 14:58:
Lijstje met mods:
MRA vario, “Kloontje”, Zümo 660, Migsel, 12v aansluiting, Öhlins voorveren, Vorkpootrubbers, Handkappen, Shorty CNC hendels, ER6N spiegels, Bagster tankhoes, Kleine knippers rondom, Givi valbeugels, Suzuki carterplaat, Middenbok, Topkoffer (4cm verplaatst), Taartschepmod, Wielstriping, Kuipstriping, Sebring auspuff, Loobman kettingsmeerder.
Dat was het geloof ik wel…. Kuch.
Edit: Holy sh*t, MacReal is echt goed bezig.
quote:Deputy Duc schreef op 05 januari 2012 @ 15:01:
[...]
Gek. Ik ken alle mods hier, maar ik zie niet een van hen erop zitten.
quote:V-TWim schreef op 05 januari 2012 @ 14:58:
Lijstje met mods:
MRA vario, “Kloontje”, Zümo 660, Migsel, 12v aansluiting, Öhlins voorveren, Vorkpootrubbers, Handkappen, Shorty CNC hendels, Daytona handvatverwarming, ER6N spiegels, Bagster tankhoes, Kleine knippers rondom, Givi valbeugels, Suzuki carterplaat, Middenbok, Topkoffer (4cm verplaatst), Taartschepmod, Wielstriping, Kuipstriping, Sebring auspuff, Loobman kettingsmeerder.
Dat was het geloof ik wel…. Kuch.
Edit: Holy sh*t, MacReal is echt goed bezig.
Edit 2, toch niet. Handvatverwarming er nog tussen geplempt.
quote:
quote:Deputy Duc schreef op 05 januari 2012 @ 15:01:
[...]
Gek. Ik ken alle mods hier, maar ik zie niet een van hen erop zitten.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3