quote:ToniBraxton schreef op 10 augustus 2012 @ 17:33:
Morgen ga ik ook weer eens aan de slag met het turbulentie gebeuren.
Ik heb nog zo'n origineel sport ruitje liggen van suzuki, die gaat er weer op:
[afbeelding]
Alleen laat ik deze keer de madstad eraf....kijken hoe dat is.
Ben benieuwd of het überhaupt past met die hele zwik navigatie rommel erop

quote:Oxi schreef op 11 augustus 2012 @ 11:40:
https://www.dropbox.com/s...2012-08-11%2011.06.07.jpg
It's mine! Zojuist samen met mn vriendin op haar motor opgehaald.
En dan nu net de auto naar de efteling door, beetje jammer dat ik nog niet kan rijden nu..
Netjes!quote:Oxi schreef op 11 augustus 2012 @ 11:40:
https://www.dropbox.com/s...2012-08-11%2011.06.07.jpg
It's mine! Zojuist samen met mn vriendin op haar motor opgehaald.
En dan nu net de auto naar de efteling door, beetje jammer dat ik nog niet kan rijden nu..

quote:V-TWim schreef op 16 augustus 2012 @ 13:22:
Welkom, de mijne was destijds ook van 2005 met wel 3600 km op de teller. Had alleen een keer in het grind gelegen.
quote:Herr.ik. schreef op 16 augustus 2012 @ 13:28:
[...]
Bedankt![]()
Wel echt geluk gehad met deze vondst. De verkoper had nog 6 mensen wachtende na mij die interesse hadden![]()
Maar meteen een vraagje. Als ik op de snelweg rijd dan gaat mn koppie alle kanten op. Iemand nog goede tips voor een kuipruitje voor mijn bijna 2 meter lengte? Ik lees al op het vstrom forum dat het nog best lastig schijnt te zijn
quote:SV_Patrick schreef op 16 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Al een andere stand van de ruit geprobeerd?
Andere spiegels schijnt de turbulentie ook te verminderen.
Flip-up vario dingetje doet zijn werk ook prima.
quote:Aad900 schreef op 16 augustus 2012 @ 15:25:
Welkom bij de Strommers Joris. Een mooie DL heb je op de kop getikt. Een carterplaat en valbeugels zullen hem nog mooier, oftewel stoerder maken. Veel plezier, zal wel ff wennen zijn na een DRZ.

quote:Herr.ik. schreef op 16 augustus 2012 @ 15:30:
[...]
Tnx![]()
Het leuke was dat ik een maand geleden voor het eerst op een Vstrom ging rijden mij een motorzaak. Ik kom daar aan en dr was van alles mis met de motor ;roest, slappe ketting, lage bandenspanning, lege accu, sleutel vast in contactslot noem maar op..
Maar toch een stuk gereden om de Vstrom te ervaren. Wat een rampenmotor was dat zeg. Reed echt voor geen meter. Bleek dus dat de motor uit Italie kwam. 20K op de teller en uit 2005. Die kmstand geloofde ik dus niet. Maar mijn eerste indruk van een Vstrom was dus niet heel optimistisch. En toen ging ik op deze rijden en ik was de oprit nog niet eens af of ik wist al dat dit hem ging wordenWat een wereld van verschil. Alles voelde goed. Schakelen, remmen accelereren, allemaal goed!
Dus ik ben heel erg blij
quote:Fully schreef op 16 augustus 2012 @ 18:04:
[...]
Herkenbaar. Zo ging het met mijn proefrit op V-strom ook.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2