pre season triple meet 11-03-12

triple-t

MF veteraan
11 mrt 2008
2.206
0
rijswijk (zh)
full


*O* pre season triple meet 11-03-12 *O*

nu de echte winter uitblijft zijn de verwachtingen voor een prachtig voorjaar extra groot!
reden genoeg om al vroeg in het seizoen de brommers van stal te halen voor een meet en greet en een gezamenlijke rit

natuurlijk is iedereen ook razend nieuwsgierig naar wat jij afgelopen winter allemaal aan je triple hebt gedaan, en hoe het je is gelukt om deze horrorwinter motorloos te overleven. dus breng het rubber op spanning, poets die chromen koplampen nog eens extra op en verenigt massaal!



*O* pre season triple meet 11-03-12 *O*



waar :?
McDonald's Meerkerk
altijd centraal en overal dijkjes​



hoe laat
:?


langzaamaan wakker worden
de zon nog een kans geven
en slap ouwehoeren vanaf een uur of 11



wie voelt zich geroepen om een briljant goede rit uit te zetten?
:W :} :W


voor 11 maart kan ik wel een variatie op de vorige routes maken

:} :] :}




wanneer :?


*O* pre season triple meet 11-03-12 *O*


vanzelfsprekend zijn ook alle overige vormen van niet 3-cilinder zich op 2 wielen voortbewegend en motor minnend nederland (en belgië) en alle andere soorten belangstellenden van harte welkom, ktemmers, bladejes, ducatisten, z(l)etjes, bmw vlaggenschepen...
:W


wie komen er allemaal :?


  1. triple t
  2. WO
  3. EZ
  4. klus
  5. mds
  6. red
  7. dewpro
  8. nes
  9. losbol
  10. onderkruipsel
  11. herm
  12. dcmc
  13. kobus
  14. etienne
  15. swifty
  16. rummer
  17. JJ
  18. brian
  19. hierro
  20. dubbel triple
  21. DW
  22. niño
  23. ...

 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed, noteer Nes en mij maar :Y

GroteFoto-PYX6FEM8.jpg

Ook nog een leuke foto, Street Triple meeting 2010, voorgereden door Nessy
 
_O- driemaal is scheepsrecht _O-

Zet mij ook maar op de lijst. Wederom is het de vraag of ik de rit mee kan rijden van wegen mijn polsen, we zullen zien :Y
 
het wordt gezellig!!! *O*

...bij leven en welzijn...en redelijk weer...YES !!!!!! :] :] :]

gezellig, staat btw nog een piccie van je tussen op de speed....good ol'times :)

_O- driemaal is scheepsrecht _O-

Zet mij ook maar op de lijst. Wederom is het de vraag of ik de rit mee kan rijden van wegen mijn polsen, we zullen zien :Y

wel op en neer naar oostenrijk willen rijden, huh? retourtje meerkerk lijkt me een goede oefening :P

Ik *O* *O* heb mijn pak al aan.. :+ .motor staat klaar dus :Y YES ben er klaar voor!!! :] :]

had niet anders verwacht :N

*O*
As tgoei weer is, benne moi dr ook !!!!

en bij slecht weer verzetten we t gewoon een week :Y


met route *O* :] *O*

count me in mate *D

sure mate ;)

Leuk om al die foto's te bekijken :) Ik ben als het mooi/aardig weer is wel van de party *O* *O*

krijg ik eindelijk dat pijpje s te horen :9~
 
wel op en neer naar oostenrijk willen rijden, huh? retourtje meerkerk lijkt me een goede oefening :P

Dat zeker :Y t is de vraag of ik de rit nog kan hebben, dat weet ik pas als ik aankom in Meerkerk :Y

Dijkjes zien er goed uit :Y in die buurt vanaf een plaatje :+

_O- driemaal is scheepsrecht _O-

Zet mij ook maar op de lijst. Wederom is het de vraag of ik de rit mee kan rijden van wegen mijn polsen, we zullen zien :Y

kan je met EZ en mij mee :]

:Y das goed :Y
 
het wordt gezellig!!! *O*gezellig, staat btw nog een piccie van je tussen op de speed....good ol'times :)


....zag 'm inderdaad.... ;( ........ :+wel op en neer naar oostenrijk willen rijden, huh? retourtje meerkerk lijkt me een goede oefening :P


.... :Y :Y :Y .....krijg ik eindelijk dat pijpje s te horen :9~~

.... :Y :Y ...
 
Moet er anderhalf uur voor rijden.... maar als het goed weer is ben ik er ook. :Y :Y
 
Bij droog weer, en weg geregende pekel zijn we er ook :] Dan komt er dus zeker ook een Honda mee 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan