KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ echte "Tour" bike is het niet maar wel allround in mijn ogen.
Gewoon wat koffer/tassen erop en gaan :] en zonder is het gewoon een leuke motor waar sportief mee gereden kan worden


Maare zie ik dat nou goed in het filmpje? jij hebt toch een 2010 model?. in het filmpje zie ik namelijk een oud model teller die alleen op de 2009 gebruikt is?.

Franse alpen kan je in ieder geval leuk rijden :9
[afbeelding]

:Y Goed gespot zeg :+

Mijn teller klapte er net vóór de vakantie uit (wat overigens onderdeel bleek van motor management en een zwarte streep op het asfalt tot gevolg had, motor ineens uit, levensgevaarlijk)
Verpalen heeft dat heeeeeel netjes opgelost door een tweedehands Duke uit de showroom open te trekken en deze teller 'uit te lenen' zodat ik toch op vakantie kon, omdat nieuwe tellers op dat moment gewoon niet leverbaar waren.
Inmiddels zit er alweer een nieuwe op en heb ik een geweldige vakantie gehad. *O* Super service!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er fraai uit! Scheelt dat extended veel qua grootte?

De extra lengte voor is gebaseerd op een FendaExtenda die ik voor de mal naar Frank van HF Carbon heb opgestuurd.
Ik zal later foto's maken van origineel en deze naast elkaar.
 
Nee! :D Maar het is nog maar twee nachten slapen. Ben erg benieuwd! Wordt zaterdag ook redelijk weer (voor deze tijd van het jaar) en dat komt mooi uit :). Ga meteen de dag wat km's maken ;)

Ik was rond 13.00 bij Goedhart vandaag, en de fiets werd naar buiten gereden. Mooi hoor..... Al een foto gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er fraai uit! Scheelt dat extended veel qua grootte?

Hierbij meer foto's
full
 
Wat wás het lekker weer vandaag! 200+ km gereden langs maas en waal. Wat een heerlijke fiets is de SM-T.
Doe mij nóg zo'n winter *D
 
Wat wás het lekker weer vandaag! 200+ km gereden langs maas en waal. Wat een heerlijke fiets is de SM-T.
Doe mij nóg zo'n winter *D

Ik zou maar goed oppassen mbt zout.
Hier in Breda hebben die gekken gisterenavond gestrooid, de hele straat is wit.
Of je moet er niet om geven dat kan natuurlijk ook.

@R80
Ziet er fraai uit.
Als ik teveel geld had ging er bij mij ook zo een setje op.
De teller afdekking ziet er ook :9~ uit.

Gr. Dick
 
Laatst bewerkt:
Ik zou maar goed oppassen mbt zout.
Hier in Breda hebben die gekken gisterenavond gestrooid, de hele straat is wit.
Of je moet er niet om geven dat kan natuurlijk ook.

@R80
Ziet er fraai uit.
Als ik teveel geld had ging er bij mij ook zo een setje op.
De teller afdekking ziet er ook :9~ uit.

Gr. Dick
Ik dacht in den bosch ook iets te zien liggen maar omdat de weg helemaal droog was, is er denk ik niks op de motor gekomen.
Ik kijk morgen wel even en anders spoel ik em af.
Om nou niet te rijden vanwege een beetje zout...
 
Kutje noga, zeker niemand in de buurt van den haag met een litertje motorex 10w50?
Vergeten te halen, onder de min en ik moet dinsdag hele dag op de motor..
Dom dom dom :(
 
Oooooh en dan even in de keuken kijken bij je sm/d-r project?
Ik probeer nog een maatje van mij die hier om de hoek woont, want ook 30 km rij ik liever niet, anders kom ik graag langswippen!
 
Hebben jullie er ook last van dat er niet gek veel licht uit de koplamp van de smr 990 komt. Ik vin het maar karig....

Ik ben daarom ook op zoek naar een HID die voor zowel gedimd als voor groot licht is.
Hebben jullie hier ervaring mee welke ik ervoor kan gebruiken?

Misschien al eens eerder op het forum besproken, maar ik kan het niet zo snel terug vinden.

Alvast bedankt.
 
Hebben jullie er ook last van dat er niet gek veel licht uit de koplamp van de smr 990 komt. Ik vin het maar karig....

Ik ben daarom ook op zoek naar een HID die voor zowel gedimd als voor groot licht is.
Hebben jullie hier ervaring mee welke ik ervoor kan gebruiken?

Misschien al eens eerder op het forum besproken, maar ik kan het niet zo snel terug vinden.

Alvast bedankt.
Als dim en grootlicht xenon is, dan past het niet. Die systeem heeft dikke magneet aan de lamp, die schuiven de lamp een stuk naar achteren (grootlicht) en naar voren (dimlicht). Er is bij 990 SM en SMR domweg geen ruimte voor die magneet in koplampkap. KTM heeft al de ruimte heel efficient benut. Bij SM-T en 950 SM (?) geen enkele probleem.

Dus misschien die van alleen dimlamp en of Xenon-dimlamp met halogeen grootlicht.
Vind geen porum aan.

Je kan ook Philips Xtreme Power nemen. Het scheelt al iets. Maar ik rij toch weinig in donker.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er fraai uit, maar wel een gemiste kans dat de kettingbeschermer nu nog steeds een paar cm te kort is '(

Nóg langer zou echt wel lelijk worden vrees ik, en het beschermt nu al een stuk beter IMHO. :]
full
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht in den bosch ook iets te zien liggen maar omdat de weg helemaal droog was, is er denk ik niks op de motor gekomen.
Ik kijk morgen wel even en anders spoel ik em af.
Om nou niet te rijden vanwege een beetje zout...

Rondweg Den Bosch was inderdaad helemaal wit, tot mijn "schrik". Maar wel heerlijk rondje gereden vandaag. Dit is geen winter meer :}
 
Als dim en grootlicht xenon is, dan past het niet. Die systeem heeft dikke magneet aan de lamp, die schuiven de lamp een stuk naar achteren (grootlicht) en naar voren (dimlicht). Er is bij 990 SM en SMR domweg geen ruimte voor die magneet in koplampkap. KTM heeft al de ruimte heel efficient benut. Bij SM-T en 950 SM (?) geen enkele probleem.

Dus misschien die van alleen dimlamp en of Xenon-dimlamp met halogeen grootlicht.
Vind geen porum aan.

Je kan ook Philips Xtreme Power nemen. Het scheelt al iets. Maar ik rij toch weinig in donker.

Ik heb zelf Osram Nightbreaker Plus erin gedaan (ook in de R80). Dat scheelt enorm. Xenon vond ik allemaal te omslachtig, al heb ik al eerder de hele voorkant eraf gehad i.v.m. navigatie inbouw en gear indicator.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan