KTM 990 SM-R, SM-T, ADV en meer LC8 topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vandaag ook mijn Wings-uitlaten binnen gekregen, moet zeggen ze zien er super uit!! Ook keurig verpakt met netjes de factuur erbij, ronduit solide. Ik moet zeggen dat ook qua communicatie de firma Wings het heel goed doet, al je mails worden duidelijk en snel beantwoordt.
Eens kijken of ik zondag een uurtje vind om ze te monteren.

Grtz, Tok
 
Oké, bedankt! Maar ik zie dat jouw nav best nog ver van het stuur af staat, komt door die klem-arm van RAM. En dat wil ik niet. Ik wil hem exact tussen de twee risers in, kort op het stuur en dan denk ik dat RAM niet het juiste systeem is. Volgende maand eens op de beurs kijken, anders moet ik zelf aan de slag. Moet iets op te vinden zijn, komt goed. Toch bedankt voor de info!

Grtz, Tok
Het lijkt zo, maar bij de Zumo 660 zit een meegeleverde RAM-klem is kortste en navi is ook precies tussen de risers te plaatsen. En ook voordeel van die systeem is dat het jou vrijheid geeft om navi zo te verstellen dat je altijd perfect zicht op scherm kan krijgen. Dit ivm invallende zonlicht. Dat heb je niet bij "vaste" montage.

Heb ook even naar de link van sw motech gekeken, en die is zelfs even ver of verder van de stuur af. En ook zo dominant in zicht. Dat laatste is bij smt minder bezwaarlijk dan bij naked sm(r). ;)
 
Zo, vandaag ook mijn Wings-uitlaten binnen gekregen, moet zeggen ze zien er super uit!! Ook keurig verpakt met netjes de factuur erbij, ronduit solide. Ik moet zeggen dat ook qua communicatie de firma Wings het heel goed doet, al je mails worden duidelijk en snel beantwoordt.
Eens kijken of ik zondag een uurtje vind om ze te monteren.

Grtz, Tok


Mooi! welke heb je ovale of die andere?
Het boutje rechts op de flens heb ik een inbussleutel voor moeten inkorten anders kreeg ik deze niet vast.
 
Mooi! welke heb je ovale of die andere?
Het boutje rechts op de flens heb ik een inbussleutel voor moeten inkorten anders kreeg ik deze niet vast.

Hoi, ik heb die andere, met carbon eindkappen. Zien er piekfijn uit. Hoezo kreeg je die ene niet vast, zat de buis in de weg? Kon je de originele bouten niet gebruikeen, die zijn buitenzeskant?
 
Hoi, ik heb die andere, met carbon eindkappen. Zien er piekfijn uit. Hoezo kreeg je die ene niet vast, zat de buis in de weg? Kon je de originele bouten niet gebruikeen, die zijn buitenzeskant?

De uitlaatbuis loopt voor de flens langs, daardoor had ik moeite met het binnenste inbusboutje vast te draaien, hiervoor moest ik een oude inbus inkorten. de originele 6 kant ertussen had waarschijnlijk ook wel gewerkt, maar dat is niet mooi.
 
Zo! Ik ga ook maar eens beginnen met perfectioneren...

IMG_0636a.jpg



Even een snelle schets voor een extra kabelboompje 8-)
Makkie toch?
IMG_0642.JPG


IMG_0645.JPG


IMG_0646.JPG
 
Oké, bedankt! Maar ik zie dat jouw nav best nog ver van het stuur af staat, komt door die klem-arm van RAM. En dat wil ik niet. Ik wil hem exact tussen de twee risers in, kort op het stuur en dan denk ik dat RAM niet het juiste systeem is. Volgende maand eens op de beurs kijken, anders moet ik zelf aan de slag. Moet iets op te vinden zijn, komt goed. Toch bedankt voor de info!

Grtz, Tok
deze is te koop bij verpalen.
full

full

full

full
 
deze is te koop bij verpalen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ah, kijk aan, die aansluiting voor die Garmin van jou daar kan ik niks mee omdat ik met de 60csx navigeer (al sinds jaar en dag, inclusief topografisch en marine, wil niet anders meer) maar die metalen plaat die eronder zin, dat zou wel eens iets kunnen zijn. bedankt voor de vele duidelijke foto's.

Grtz, Tok
 
Zijn er hier isschien mensen met een setje Akra's op een SMT die de SM ombouwen willen gaan doen?
Ik heb namelijk een Akra set die eigenlijk voor de SM is met bij horende carbon ophangbeugels, kan worden gemonteerd maar kan beter.

Nou wil ik eigenlijk de SMT beugels behouden voor de koffertjes.
Is er misschien iemand hier die de SM ombouw wil gaan doen en dus de SM beugels nodig heeft en dus de SMT beugels over heeft?
Misschien kunnen we ruilen!
 
Zijn er hier isschien mensen met een setje Akra's op een SMT die de SM ombouwen willen gaan doen?
Ik heb namelijk een Akra set die eigenlijk voor de SM is met bij horende carbon ophangbeugels, kan worden gemonteerd maar kan beter.

Nou wil ik eigenlijk de SMT beugels behouden voor de koffertjes.
Is er misschien iemand hier die de SM ombouw wil gaan doen en dus de SM beugels nodig heeft en dus de SMT beugels over heeft?
Misschien kunnen we ruilen!
ik heb geeninteresse om te ruilen,maar misschien wel setje smt beugels over.zal van de week ff kijken.
 
Ah, kijk aan, die aansluiting voor die Garmin van jou daar kan ik niks mee omdat ik met de 60csx navigeer (al sinds jaar en dag, inclusief topografisch en marine, wil niet anders meer) maar die metalen plaat die eronder zin, dat zou wel eens iets kunnen zijn. bedankt voor de vele duidelijke foto's.

Grtz, Tok

De fietssteun van de 60CSX is goed genoeg voor op de motor en precies wat je zoekt.
Ik gebruikde fietssteun in combinatie met de 60csx voor het offroaden.
Slechts bij een hevige crash valt de GPS uit de houder. :P

la-HY-sJ66iNtc824EZVj2-UsCspD_uw0yq7UYd3IJaAdMPToWNnzHV3JVGwJIXDccJcSw85py336DxozoBw-AJdjxQaDjrCtO6kTN8Jg-27pB6IwfAW8icXGk8NI0E


77736097.jpg


33294258.jpg
 
Laatst bewerkt:
De fietssteun van de 60CSX is goed genoeg voor op de motor en precies wat je zoekt.
Ik gebruikde fietssteun in combinatie met de 60csx voor het offroaden.
Slechts bij een hevige crash valt de GPS uit de houder. :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Hoi,

ik heb de fietshouder inderdaad, die gebruikte ik voor mijn vorige motor ook, werkte prima maar bij de SMR is het stuur te dik in het midden, daar past die ring niet omheen helaas. Of heb jij een andere oplossing gevonden?

Grtz, Tok
 

Jaja, die zit standaard bij de fietshouder dus die heb ik. Maar in het midden van het stuur zit aan de onderkant een soort goot waar het stuur in ligt en daardoor wordt de diameter dus > 32 mm en past het geheel niet. Nu heb ik het dan wel aan de zijkant van het stuur gemonteerd (de stuurbuis is conisch) en mogelijk werkt dat ook wel maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het midden van het stuur. Mogelijk dat ik op de beurs iets ontdek. Toch bedankt voor het meedenken.

Grtz, Tok
 
Iemand toevallig nog een Alu (Trax\SW-Motech) of kunstof (Hepco & Becker) kofferset over voor een SM(T).

Heb er een nodig eind april.....

Iemand?
 
goede avond

ik ben van plan een cameratje op mijn smt te zetten
en nu kan ik mij herinneren dat iemand een handig 12v aansluiting had gemaakt
die hij had aangesloten bij het balhoofd
iemand een linkje a.u.b

en kan ook nog melden dat vakantie dit jaar naar zuidfrankrijk gaat :]
en ja over route grand alp(voor sommige van hier pas gereden)
dus als iemand tips heeft
camera betreft een mi-96hd
mischien ook bij iemand bekend(of ervaring mee)

b.v.d
 
goede avond

ik ben van plan een cameratje op mijn smt te zetten
en nu kan ik mij herinneren dat iemand een handig 12v aansluiting had gemaakt
die hij had aangesloten bij het balhoofd
iemand een linkje a.u.b

en kan ook nog melden dat vakantie dit jaar naar zuidfrankrijk gaat :]
en ja over route grand alp(voor sommige van hier pas gereden)
dus als iemand tips heeft
camera betreft een mi-96hd
mischien ook bij iemand bekend(of ervaring mee)

b.v.d

Zorg dat je achterband voldoende profiel heeft. Op de zuidfranse binnenwegen slijten je banden 2x zo hard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan