Project Big One - Super Four Since 1992 part 9. New Year

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan! :? Doe ik net een laatste post op deel VIII wordt ie één minuut later op slot gedaan! :Y Wilde nog ff zien of we boven de 2.531 van deel VII uit konden komen...... _O-

Deel IX here we come! :]
 
Weet ik al niet meer, maar kan zijn dat ik er een wil met zo'n Flip up schermpje, volgens mij varioscreen, of hoe het ook heet. :?


Kijk uit dat je daar niet een erge turbulentie mee krijgt om je helm heen.Hoor je wel vaker als men een flip up neemt.Ik had op mijn Blackbird ook zo'n scherm toen ik die kocht en heb er toen heel snel een origineel scherm opgezet.Werd helemaal knetter van die wind om mijn kop. :Y zie foto,zie je net dat opstaande randje wat me gek maakte.
 
Laatst bewerkt:
nog even over die valproppen
als alles in elkaar zit ga ik kijken of wit/zwart laten/of misschien t'rode van de brommer
mooi zal staan
 
Word flink geouwehoert hiero zeg!
Heb in een dag of 3 zo'n 1000 meldingen of zo? Poewéé...

Nou, ik denk dat dit ons laatste nachtje is. Net wakker, en ik moet zeggen dat nachtdienst niet zo heel verkeerd is. De hele wereld gaat ongemerkt aan je voorbij, maar de rest is wel lekker chilled. Zodra er iets speciaals moet gebeuren liggen we er meteen uit, want dan zijn de nodige mannetjes er niet, en komt alles tot een stand still.
Maar goed, een de onderkant hangt alles er weer onder. 3grote boegschroeven, 2 azimuth thrusters en ook de 2CPP's zitten/hangen weer op hun plaats. Nou moeten er binnen nog wat aandrijfassen en koppelingen gedaan worden, maar om daar nou met 7 man voor hier te blijven is wat overdreven waarschijnlijk. Kan dus zomaar zijn dat ik morgen naar huis kan. We wachjten het wel effe af dus.

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan