Admin
SMS BAN AAN naar 4636

Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Utrechtterror schreef op 08 januari 2012 @ 19:58:
Goed om te zien dat jullie alle feedback serieus nemen. Hoop dat het zo wat uitnodigender wordt om op advertenties te reageren als MF'er!
Alleen nu heb ik het volgende probleem;
[afbeelding]
Windows 7 64bit met Google Chrome en ABP.
quote:Bananeman schreef op 08 januari 2012 @ 20:06:
[...]
Kan een oude stylesheet zijn, druk eens op Ctrl-F5, dat zou het moeten oplossen. (Ik heb ook Windows 7 met Chrome en heb het probleem niet.)
Honda VTR250
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Jasperrr schreef op 09 januari 2012 @ 15:24:
Mijn hopelijk als constructieve feedback op te vatten feedback:
- Ik snap nog niet helemaal waarom de advertenties op het forum doorlinken naar motorshopper, welke vervolgens weer een link naar een ("ander") forum-topic bevat. Als ik op motorshopper zou willen kijken, ging ik daar wel naar toe. Waarom niet gewoon een link naar het topic in het forum?
quote:Je bekijkt de reacties door in de lijst met advertenties in TKM te klikken op het aantal reacties, rechts naast de titel (dit is alleen mogelijk bij advertenties die zijn geplaatst door MFers).
quote:- Waarom is er gekozen om zo'n ingekorte advertentie weer te geven op het forum? Waarom niet gewoon alles? Liefst ook specs enzo, maar in ieder geval de volledige tekst lijkt me wenselijk.
quote:Goed gedaan verder!
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Squishy schreef op 09 januari 2012 @ 15:40:
Kijk eens aan! Goed om te zien dat echt naar feedback geluisterd wordt. Zo is het inderdaad veel beter, alleen wennen aan klikken op de "reacties" ipv de titel
Honda VTR250
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:
quote:Paulus de crosskabouter schreef op 09 januari 2012 @ 18:47:
Ik moet er nog een keer echt mee aan de slag, maar op t eerste gezicht ziet t er goed uit en ben ik tevreden. Zolang iedereen gewoon lkkr kan reageren op de ad's veranderd er wat mij betreft niet zoveel.
Ik vind 't dan prima zo
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:
quote:Baasm schreef op 10 januari 2012 @ 00:15:
De vorige opzet vond ik maar niets, maar nu is het beter zo. Ik denk zelfs een stuk beter als de oude situatie
Hulde aan de mensen die hier zo druk mee bezig zijn. Ook super dat jullie naar de reacties luisteren van de mf-ers.
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Lo schreef op 10 januari 2012 @ 21:33:
Beter, maar in alle eerlijkheid: ik vind dat hele Motorshopper een enorme achteruitgang. Hoe dan ook gaat het wegleiden naar een andere interface mensen beletten om te klikken. Het oude systeem werkte prima en bracht een hoop lol. Voor wie was het omhoogkicken eigenlijk vervelend?
quote:Bananeman schreef op 10 januari 2012 @ 21:38:
[...]
Het oude systeem werkte niet prima, je kon namelijk niets vinden. Of jouw definitie van "prima" is brak
En "bracht een hoop lol"? Ten eerste gaat het daar niet om als je iets te koop aanbiedt en ten tweede is er niets aan veranderd: je kunt nog steeds reageren, óók op MF, dus kom maar op met je lollige reacties
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Lo schreef op 10 januari 2012 @ 22:25:
[...]
Gaat niet om lol? Net zoals een motorforum überhaupt niet om lol gaat maar om het uitwisselen van kennis en ervaring zeker. Je onderschat de entertainmentwaarde nogal.
quote:Maar volgens mij word je een beetje cynisch van alle kritiek![]()
quote:Bananeman schreef op 10 januari 2012 @ 21:38:
[...]
Het oude systeem werkte niet prima, je kon namelijk niets vinden
Admin
SMS BAN AAN naar 4636
quote:Squishy schreef op 10 januari 2012 @ 22:41:
[...]
In de nieuwe opzet van TKM kan je echter wél iets vinden. Daarnaast is onnodig omhoog kicken ook verholpen. Hierbij heb je verder motorshopper niet nodig. (even adv. van de duivel)
quote:Bananeman schreef op 10 januari 2012 @ 22:30:
[...]
Ik denk niet dat jij snapt in welke mate ik MF snap
[...]
Integendeel, we hebben aanpassingen doorgevoerd waardoor ook mensen die het in eerste instantie niets vonden, het nu wel zien zitten. Ik kan je vertellen dat dat goed voeltEn dat jij het niets vindt is logisch, we kunnen het namelijk niet iedereen naar de zin maken
Vroeger was alles beter, of niet?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3