quote:Marjo schreef op 15 mei 2012 @ 13:33:
Of waren het misschien toch de spruitjes?
Bier kan het niet geweest zijn, van de schnitzel had ik 2 stuks gegeten en heb ook spruitjes gegeten.....
Ik heb geen klachten gehad
quote:Marjo schreef op 15 mei 2012 @ 14:19:
Ja, buiten de deur eet ik altijd meer.... Is vaak lekkerder dan wat ik zelf op tafel zet. Dat is namelijk niet veel bijzonders aangezien ik niet van koken hou...
Op welke site kan ik het makkelijkst foto's zetten? Lees: niet te ingewikkeld met wachtwoorden, codes, omzetten, verkleinen, etc etc etc.....
quote:
quote:
quote:poikie schreef op 15 mei 2012 @ 14:51:
[...]
Koken telt voor 2Kijk maar naar de gevolgen hier als het misgaat
quote:poikie schreef op 15 mei 2012 @ 14:51:
[...]
Koken telt voor 2Kijk maar naar de gevolgen hier als het misgaat
Überprutser.
quote:Kato schreef op 15 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Kwam er aardig wat van jou tegen.....
[afbeelding]
... bochtje bij Bremm is niet het meest ideale bochtje om aktiefoto's te maken.
Maar ik begreep van Girl dat deze in de route lag dus....
Ik heb er ook nog eentje van mezelf gevonden... een oudje.. maar wel in hetzelfde bochtje.
[afbeelding]
quote:Lankho09 schreef op 15 mei 2012 @ 15:22:
Kom maar door met die foto's, heb er ook erg vaak voor heen en weer gereden.![]()
quote:Marjo schreef op 15 mei 2012 @ 14:19:
Ja, buiten de deur eet ik altijd meer.... Is vaak lekkerder dan wat ik zelf op tafel zet. Dat is namelijk niet veel bijzonders aangezien ik niet van koken hou...
Op welke site kan ik het makkelijkst foto's zetten? Lees: niet te ingewikkeld met wachtwoorden, codes, omzetten, verkleinen, etc etc etc.....
quote:SwordsDance schreef op 15 mei 2012 @ 15:52:
[...]
Buiten de deur eten is wel lekker, maar thuis koken is ook leuk hoor
Het is alleen verrot om elke keer voor je uppie wat klaar te maken en er dan veel tijd in te stekenDe keren dat ik nu kook, eten we meestal met 20 man
ik vind persoonlijk Picasa het makkelijkste om mn foto's op te zetten
gekoppelt aan m'n gmail en gewoon map selecteren en hij upload het
Überprutser.
quote:Kato schreef op 15 mei 2012 @ 15:38:
[...]
Dat laat ik wel aan Girl over..... die heeft ze per slot van rekening geschoten.
quote:Marjo schreef op 15 mei 2012 @ 18:54:
Ppffffff ben nog steeds bezig om ze online te krijgen. Heb voor Picasa gekozen. Moet dat eerst op mijn lappie gezet worden...... Zie je, daarom heb ik een hekel aan dat soort dingen.....
Ppffffff ben nog steeds bezig om ze online te krijgen. Heb voor Picasa gekozen. Moet dat eerst op mijn lappie gezet worden...... Zie je, daarom heb ik een hekel aan dat soort dingen.....
quote:DJ_Bartezzz schreef op 15 mei 2012 @ 16:36:
[...]
Het gooi Topic zijn wel wat meer mensen dan 20. is dat een probleem?
quote:Nocer schreef op 15 mei 2012 @ 19:28:
Ik heb een kabeltje gescored zodat ik weer foto's van mijn camera kan halen.
Was ik al een half jaar kwijt (amsterdams geleend door iemand op het werk).
Jammer dat ik maar 10 foto's heb gemaakt, zal ze vanavond even hier neerzetten.
quote:SwordsDance schreef op 15 mei 2012 @ 20:21:
[...]
je kan ook gewoon vanaf hun website de hele map selecteren

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2