Nieuw alarm met afstandsbediening 15 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racer88

MF veteraan
29 sep 2006
4.881
1
Vld
Nieuw alarm te koop.

Niet in je draadboom rotzooien, plus en min op de accu en je kan hem gebruiken. Eventueel kan je hem ook nog op contact aansluiten, maar niet nodig.

Aansluiten in +-3 minuten, afhankelijk van hoe snel je bij je accu kunt :9

Je kan de gevoeligheid instellen in 3 standen. Op afstand het alarm af laten gaan, en alarm aan en uit zetten uiteraard.

alarm2.jpg

Alarm1.jpg

Alarm3.jpg
 
Ik hoop niet dat je deze alleen wil verkopen om wat winst te gaan maken. Ik heb er toevallig vorige week ook 1 binnen gekregen. Van de zelfde site waar jij ze waarschijnlijk gekocht heb, er staan daar namelijk de zelfde foto's die jij hebt gebruikt.

Voor de rest moet je het helemaal zelf weten, het lijkt me alleen niet netjes om je mede MF'ers een oor aan te naaien. Geef dan gewoon de site waar ze zijn te bestellen, om die paar euro is het ook niet te doen lijkt mij. 8-)
 
Ik hoop niet dat je deze alleen wil verkopen om wat winst te gaan maken. Ik heb er toevallig vorige week ook 1 binnen gekregen. Van de zelfde site waar jij ze waarschijnlijk gekocht heb, er staan daar namelijk de zelfde foto's die jij hebt gebruikt.

Voor de rest moet je het helemaal zelf weten, het lijkt me alleen niet netjes om je mede MF'ers een oor aan te naaien. Geef dan gewoon de site waar ze zijn te bestellen, om die paar euro is het ook niet te doen lijkt mij. 8-)

Feuateaus komen (in de mail) van wie ik m heb gekocht. Denk toch echt dat ik 5 euro verlies maak vrind. Of ik kan niet meer rekenen :?

Maare geef de link is dan. Want het is nou geen onbekende van me waarvan ik het heb gekocht. Dan denk ik eerder dat ik dan een oor aangenaaid ben.


Plus waarom zou ik mensen naaien :? Ik heb ook nog knipperlichten te koop staan die ik goeikoper te koop gezet dan wat ik er op ebay voor heb betaald.

Ow en hasta luego Ferran ;) (als ik het goed heb)

EDIT: Potverreeeedommeeeeeeeeee :( B| :( Ik heb het eindelijk gevonden. Was al bekend met chinese shops, maar was t helemaal nog nie tegen gekomen. * Gaat morgen even boos zijn op iemand * verdomme ook nog idd fotos van daar
 
Laatst bewerkt:
kheb hm op mn bromscooter en werkt na 1 jaar nog steeds perfect, wil wel loeien dat ding :)

:W
 
Ik hoop niet dat je deze alleen wil verkopen om wat winst te gaan maken. Ik heb er toevallig vorige week ook 1 binnen gekregen. Van de zelfde site waar jij ze waarschijnlijk gekocht heb, er staan daar namelijk de zelfde foto's die jij hebt gebruikt.

Voor de rest moet je het helemaal zelf weten, het lijkt me alleen niet netjes om je mede MF'ers een oor aan te naaien. Geef dan gewoon de site waar ze zijn te bestellen, om die paar euro is het ook niet te doen lijkt mij. 8-)
Een hoop moeite voor zes euro. _O-
 
Ik hoop niet dat je deze alleen wil verkopen om wat winst te gaan maken. Ik heb er toevallig vorige week ook 1 binnen gekregen. Van de zelfde site waar jij ze waarschijnlijk gekocht heb, er staan daar namelijk de zelfde foto's die jij hebt gebruikt.

Voor de rest moet je het helemaal zelf weten, het lijkt me alleen niet netjes om je mede MF'ers een oor aan te naaien. Geef dan gewoon de site waar ze zijn te bestellen, om die paar euro is het ook niet te doen lijkt mij. 8-)
Winst maken heet tegenwoordig naaien? :')
 
Winst maken heet tegenwoordig naaien? :')

Ja eigenlijk niet nee, winst maken gebeurt toch bij elke consumenten aankoop :? , maar goed ik was er niet van op de hoogte, dat ie zo goeikoop wast.

Iig hij is gereserveerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan