XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog oude bochten liggen. Het stukje wat in de demper schuift, daar zitten wat gaten in.
Het stuk dat aan je motorblok wordt gemonteerd is nog goed. Ik verkoop de bochten of ik naai ze volgende week in de staalbak bij de milieustraat ;)
Wie wil?

€16,50 inclusief verzenden.

IMG_4783.jpg


IMG_4779.jpg


IMG_4780.jpg


IMG_4781.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thnx peeps *D



gefeliciteerd man! Maaruh, mooie dochter, nieuwe baan.... Tijd om je nickname te veranderen?

Brave VinexPapa ipv Thug? ;)
nee hoor, heb destijds me naam veranderd omdat ik zovaak te horen kreeg dat motor rijders tuig waren (bij me vorige werk) dus die naam laat ik lekker zo :+
 
heb gisteren topic van advrider door gelezen en zag dat er veel st last hebben van scheuren in 't frame (bij de achterbrug) ,iemand hier ook last van

gr hippie
 
heb gisteren topic van advrider door gelezen en zag dat er veel st last hebben van scheuren in 't frame (bij de achterbrug) ,iemand hier ook last van

gr hippie
Ik heb dit ook al vaak gelezen en moet het toch eens gaan controleren bij mijn motor. Ik zag dat dit vooral een probleem was bij de eerste versies. De 89 en 90 frames. Vooral met mijn gebruik van de motor en aangezien het een 89'er is.
Loading...
xtz750.com
frame_cracks.jpg

blauwe lijnen zijn waar hij scheuren heeft gevonden rood waar hij extra metaal heeft gelast. Maar ik denk dat je goed moet nadenken over wat je met de motor doet. Als je er alleen weg mee rijdt en af en toe een gravel-pad dan zal het allemaal wel meevallen. Hang je hem vol met heel veel uitrusting en ros je hem compleet af in het zand e.d. dan kan het misschien goed zijn.
Ik kwam net bij mijn motor en er lag een hele plas benzine onder, kwam ergens bij de carbs weg leek wel. Even de kraantjes dicht gedraaid en hoop dat het probleempje verholpen is anders is mijn tank dus lek.
 
Laatst bewerkt:
heb gisteren topic van advrider door gelezen en zag dat er veel st last hebben van scheuren in 't frame (bij de achterbrug) ,iemand hier ook last van

gr hippie

Is inderdaad een paar keer voor gekomen, en is wel iets om rekening mee te houden. Mocht je van die lekker stoere koffers willen monteren dan is het een must om de krachten die op de ophangpunten komen netjes weg te leiden. Zelf ondervind ik bij relatief lomp gebruik van mijn 90'er geen problemen. Er loopt volgens mij op het Engelse forum nu een thread over het hoe en wat van het verstevigen van het frame.
 
En hij wordt weer zwaarder natuurlijk :)

Beter een lichte off-road erbij kopen voor het ruige werk.
 
En hij wordt weer zwaarder natuurlijk :)

Beter een lichte off-road erbij kopen voor het ruige werk.


Ik weet het niet, in de juiste, kundige handen is een S10 toch wel een beest. :9~
Ikzelf rijdt liever zand en gravelwegen met de S10. het hobbelpaadjes en knipwerk is niks voor mij. Ooit komt er een xt-tje bij. Alleen grote kans dat ik dan de S10 weer weg doe. Heerlijk tuffen, zo'n eencilinder.
 
Hahaha, nee hoor, echt niet _O-

Ik ben van het aanklungelen, ploeteren, vloeken en oprapen onder het mom dat het leuk is :X
 
+1 _O- en dan nog meer vloeken omdat er ergens weer iets lekt en geen idee heb hoe het komt. (stiekeme vraag. lekkende benzine ergens boven de carbs)
 
Laatst bewerkt:
+1 _O- en dan nog meer vloeken omdat er ergens weer iets lekt en geen idee heb hoe het komt. (stiekeme vraag. lekkende benzine ergens boven de carbs)

zit daar niet het slangetje dat van de pomp afkomt (poreus).

en drafter dank voor de info
 
Laatst bewerkt:
zit daar niet het slangetje dat van de pomp afkomt (poreus).

en drafter dank voor de info
Het vreemde is dat ik de kraantjes op uit heb gezet en dat hij nog steeds lekt. En gisteren kwam er benzine uit de tankdop na het tanken, dus dacht ik dat het kwam omdat ik er teveel in heb gegooid. Maar aangezien hij nu de hele tijd lekt begin ik naar andere dingen te zoeken. Vandaag gaat de tank eraf en evt de carbs. Maar als jullie evt. dingen hebben dan kan ik wat gerichter gaan zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan