XTZ 750 Super Ténéré - Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paars! *O*

large
 
Onze Noorse vriend is al weer op pad, na een dagje sleutelen van enkele Tenere vrienden.
 
Nomiis jij hebt die gpr tri-oval pijp eronder liggen he? Wat zijn je ervaringen met die uitlaat?
 
Laatst bewerkt:
Nomiis jij hebt die gpr tri-oval pijp eronder liggen he? Wat zijn je ervaringen met die uitlaat?

Dat hij niet samengaat met de originele achterlichten :+
IMG_3165.jpg


Verder: Goedkoop en qua geluid niet slecht
Er zitten 2 dB killers in. Een aan de achtrzijde (die heb ik er inzitten) en 1 tussen de bochten en de demper. een soort vergiet. Die heb ik er uit. Resultaat: een bassige edoch íets vochtige scheet :9 . Mooi en zeker nog beschaafd!

Als ik er een opnieuw zou moeten aanschaffen dan zou ik weer deze kopen. Volgens mij is Bolski bezig met een Nederlandsche aanbieding die scherper is dan de Engelse (Ik heb hem vorig jaar uit Engeland laten komen )

Edit: De nieuwe Produro vind ik veel mooier, maar die is dan ook bijna 2 keer zo duur.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de Arrow bocht en demper er deze week op gemonteerd!
Als ie erop zit dan zal ik kijken of ik een foto kan plaatsen.
 
Zo... ik was er even uit, moest een hoop teruglezen.

...als ik gvd maar een klein beetje rijk was zou ik meegaan op reis in Canada... helaas.

Mijn contactslot was er ook uitgewipt. Met een schroevendraaier kon ik onderin het overgebleven cilinderhuis de contactschakelaar gewoon bedienen.
Inmiddels zit er weer een nieuw contactslot in het stuur gemonteerd. Wel een middag sleutelen. Echt niet grappig zo'n diefstal.

Mijn achterwiel is nog niet fris. Ik weet niet precies wat ermee is, ben ik nog aan het uitzoeken.
Ook mijn voorremmen voelen aan alsof er lucht in de leidingen zit, maar dat is niet het geval.

En er is sowieso een remmenrevisie in aantocht. Dat moet toch minstens een keer per jaar of na ca. 15.000 km.

Verder nog een puntje van discussie: ketting NIET smeren geeft een langere levensduur van ketting en tandwielen dan WEL smeren.

@Nomiss... je krijgt nog geld van me... ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan