Motorstalling utrecht gezocht

18 jun 2009
74
1
Wie kan mij helpen aan een stalling voor mijn R1 in Utrecht? Of wie is ook op zoek/Of wie heeft reeds een stalling, zodat we eventueel de ruimte kunnen delen?
 
Hey Laurens, ik zoek ook stalling voor mijn z750. Liefst ergens in het centrum van Utrecht.

Ben ook bereid ruimte te delen.
 
Ik ben ook nog steeds op zoek naar ruimte voor mijn Buell XB9R in Utrecht.

Ook bereid om te delen
 
En ook ik zoek nog stalling in Utrecht voor mijn motoren.. :Y .



















't Zijn er 4 :$ .
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog steeds een plek, ook voor deze zomer.

Is er inmiddels iemand die iets gevonden heeft?
 
Mijn motor heeft ook een keer een winter in Groenekan overnacht. Toendertijd verwarmde stalling en schappelijk tarief van 1e per dag
 
Kleine schopje..

Voor de gene die nog een stalling zoekt in Utrecht centrum, ik stal mijn motor in een grote schuur van iemand. Er is nog een plek beschikbaar voor 35 euro per maand.
 
In de Meern heb ik in mijn garagebox nog ruimte beschikbaar voor 1 of 2 motoren, 20 euro per maand inclusief stroom om je accu te laden.
Op particulier terrein, met toezicht.
 
In de Meern heb ik in mijn garagebox nog ruimte beschikbaar voor 1 of 2 motoren, 20 euro per maand inclusief stroom om je accu te laden.
Op particulier terrein, met toezicht.

Hallo Bart,

Geldt dit nog en zou ik hier nog van mogen maken?

Graag hoor ik van je.

Mvg, Gillermo
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Wij zijn ook op zoek naar een plek om 2 motoren te stallen, het liefste in Tuinwijk, in de buurt van de Kardinaal de Jongweg. Als we een garage vinden, zouden we ook wel 1 of 2 plekken kunnen delen. We hebben contact met een verhuurder die garageboxen voor 138 euro per maand verhuurd waar binnenkort waarschijnlijk iets vrij komt.

Zijn er hier op het forum mensen die een plek over hebben, of die met ons willen delen mochten we een garagebox vinden?
 
Binnenkort komt er in 'onze' gedeelde garagebox één plekje vrij. Locatie: omg. Leidseweg Kosten: €42 pm.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan