Carbon Vinyl wrap

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=Marien=-

MF veteraan
13 mei 2006
15.634
2
Ik heb nog 1 meter van dit spul liggen.

23-1-12, laatste metertje verkocht.


Het heeft voelbaar de verdikkingen zodat het net als echt carbon er uit ziet.
Het heeft een gewone adhesive zonder air-release, je moet het dus nat aanbrengen met een mengsel van water en een klein beetje dubro. Dit doe je in een planten spray en je maakt het te beplakken voorwerp een klein beetje mat alvorens je de vinyl erop aanbrengt.





316450_10150374543659094_636939093_8345563_1684359265_n.jpg


Complexe vormen vergen tijd en geduld, de wat plattere voorwerpen kunnen gemakkelijk beplakt worden, zoals heelplates. Of kettingbeschermers. Beschermingsplaatjes e.d.

Elastisch met hitte en met door verhitten zal het materiaal de nieuwe vorm als zijn eigen aannemen zodat het nauwelijks terugtrekt.

25 euro per strekkende meter, incl verzendkosten, het is 127cm breed.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een foto van de onderkant van je hugger, hoe je het daar afgewerkt/geplakt hebt?
 
werkt het ook op uitlaten? of is dat te warm?

Voor op uitlaten te plakken word t te warm van en zal het eraf smelten.

@ Chilli de onderkant van de hugger is gewoon plastic. Die plak je niet in de carbon sticker omdat je dat toch niet ziet. Je plakt het gewoon een klein stukje op de onderkant vast zodat je niet ziet dat het op het randje van je hugger ophoud. Als je dat nou overal hebt gedaan dan snij je gewoon de restanten weg en Hennie klaar. Ohja een feun of een verfbrander is trouwens echt verplicht bij dit soort werk want anders gaat t niet lukken. Daarmee kan je het verhitten en in allemaal mooie rondingen aanbrengen. Niet te warm maken want dan scheurt t. Ik heb ook nog wel een paar dingetjes gedaan ermee.
full

full

full
 
Voor 25 eu incl verzendkosten wil ik wel een metertje van je overnemen. Of wil je de 4m in 1x verkopen? Stuur me even een PB met betaalgegevens, als je per meter wil verkopen aub.
 
Sorry mensen ik zat even in mijn middagdutje, ben tenslotte 112 jaar :+
 
Laatst bewerkt:
Heb je een foto van de onderkant van je hugger, hoe je het daar afgewerkt/geplakt hebt?

318601_10150361377139094_636939093_8298525_1898819921_n.jpg


De 1 zal hem te strak afgesneden vinden, maar hoe meer materiaal je 90 graden omgooit, hoe lastiger dat mooi valt te verwerken, je hugger wordt nat en dan gaat het water het materiaal omhoog laten trekken. Ik ben zelf een voorstander van het op de rand afsnijden zelfs, zeker als het een zwart spartbord is, dan zie je er toch niets van mocht het materiaal ietsjes naar binnen terug trekken. Maar je hebt dan geen kans dat vanaf de onderkant het materiaal omhoog kan trekken.
 
werkt het ook op uitlaten? of is dat te warm?

Voor dempers, kan jij je hand op de demper houden? Zo ja dan kan het wel, maar anders zou ik het niet doen.

Ik heb bijvoorbeeld een low mount arrow uitlaat, waar ik gewoon mijn hand op de demper kan houden, het is heet, maar niet dat je gelijk vast geplakt zit met je vel :P
 
Definieer "krasbescherming"
Want het is niets meer dan een sticker...
 
Laatst bewerkt:
Sterk in welke zin? Het is een vinyl, sticker. spul is net zo dik als een a4tje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan