De Fazerrijders (V/M) Hangplek - Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in December de MRA Vario Touring op mijn FZ6 Fazer S2 gezet; wind maar voor turbulentie is veel minder dus ik ben er zeer tevreden mee. Het is goed wat te Googlen op de verschillende windschermen want de ervaringen zijn vaak wisselend.
Ik heb mijn MRA Vario Touring bij Louis.de in Hannover afgehaald ... was geloof ik iets van €30 goedkoper als hier in NL. Als je in de buurt van Duitsland woont is het misschien lonend hem daar te betrekken.
Wellicht een foto van die ruit gemonteerd op je motor..?
Ik ga in de lente ook kijken voor een hogere ruit, en deze staat toch wel bovenaan mijn lijstje. Als ik links en rechts erover lees, dan zit je erg goed uit de wind. En dat is nu net de bedoeling met die ruit, ivm reis naar de Noordkaap! :)

Ben zoetjes aan begonnen met de jaarlijkse winterschoonmaak, vandaag een brug gekocht bij de Cranenbroek, dus kan nu volop aan de slag *O*
739817_410811005659696_478597191_o.jpg
 
Ik ben momenteel op het zoek naar velgstriping voor m'n FZS 600. Uiteraard zijn er genoeg sites te vinden die deze stickers verkopen, maar hoe weet ik dat ik met de kleur goed zit?
Ik heb namelijk een goudkleurige Fazer. Is er toevallig iemand die ook velgstriping heeft aangebracht en dezelfde kleur fazer heeft? Zoja, zou diegene me dan kunnen vertellen waar die dat heeft gekocht?
Of zijn de kleuren redelijke standaard en kan ik bij een willekeurige webshop een goudkleurige striping aanschaffen, zonder dat de kleur veel verscheelt?
 
http://www.bs-motoparts.com
Kijk hier eens voor je kuipruitje. Als de ruit je niet bevalt mag je hem gratis terug sturen. Duits bedrijf met super goede service. Binnen 2 dagen heb je hem binnen.
De Puig is een hoger ruitje dan de standaard ruit. Door de bubble heeft hij een goede luchtafvoer.


Ik vind ze wel duidelijk duurder.

Gr., Gijs
 
Pittig fris vandaag voor de doorrijders, is er nog iemand met de Fazer op stap geweest?
(gelukkig heb ik een koekblik met 4wd aandrijving in de garage staan)Fun in the snow!!
 
Pittig fris vandaag voor de doorrijders, is er nog iemand met de Fazer op stap geweest?
(gelukkig heb ik een koekblik met 4wd aandrijving in de garage staan)Fun in the snow!!

Warm is anders inderdaad. Vandaag nog even van Apeldoorn naar Garderen geweest, op zich leuk stukje rijden, geen snelweg dus dat scheelt. Maar naar een half uurtje krijg je wel koude vingers...
 
Kon het toch niet laten om vandaag met de motor naar het werk te rijden, en wat denk je; 10 meter voor bestemming schuift het voorwiel er onderuit :( nu is mijn voorkap ingescheurd spiegel afgebroken, remhandel afgebroken en stond de ketting slap denk ik.... hoop geratel iig :(

Heb de ketting wat strakker proberen te zetten (meteen de eerste keer dat ik dit doe, en dan ook nog met het gereedschap uit de buddy) nu mijn vraag;

de ketting ratelt in de eerste versnelling op de bok (minder als voor dat ik de ketting heb gespannen) maar nog steeds duidelijk aanwezig.... iemand tips / hints waar ik moet kijken?

ook meteen de vraag of iemand een rode voorkap '99 heeft liggen :)
 
met dit weer op de motor... goed gek noem ik dat. Niet alleen glij je zo onderuit, maar de kou maakt je ook nog eens helemaal verkrampt! Soms ben ik jaloers op de motoren in de file als ik in pak in mijn lease-koekblik zit, maar vandaag echt niet!
 
Kon het toch niet laten om vandaag met de motor naar het werk te rijden, en wat denk je; 10 meter voor bestemming schuift het voorwiel er onderuit :( nu is mijn voorkap ingescheurd spiegel afgebroken, remhandel afgebroken en stond de ketting slap denk ik.... hoop geratel iig :(

Heb de ketting wat strakker proberen te zetten (meteen de eerste keer dat ik dit doe, en dan ook nog met het gereedschap uit de buddy) nu mijn vraag;

de ketting ratelt in de eerste versnelling op de bok (minder als voor dat ik de ketting heb gespannen) maar nog steeds duidelijk aanwezig.... iemand tips / hints waar ik moet kijken?

ook meteen de vraag of iemand een rode voorkap '99 heeft liggen :)

Hahaha....Wat dacht je vanochtend? Ik wil een nieuwe motor en zoek nog een goede reden!!!
 
Er zijn nog steeds bikkels op de weg!

[afbeelding]

Brrr wat was ik blij met het koekblik vandaag ;-)

Wat jij bikkels noemt, noem ik een zeer onverstandig persoon... (dan druk ik mij zo mild mogelijk uit) Onverantwoorde risico's neem je als op een dag als vandaag op de motor stapt.
 
Laatst bewerkt:
Naja, sommige mensen hebben niet de luxe van een koekblik en een motor voor de deur.. en toch werd er van mij verwacht dat ik vandaag ook bij op werk aanwezig was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan