VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
... en mocht je de slipperclutch ook op de openbare weg echt nodig hebben dan kan er ook best nog een overlijdensrisicoverzekering bij ... :')

Hahah, nou die kan je zonder slipper clutch ook met een gerust hart alfsluiten!! Het wordt er allemaal niet beter op hier in Nederland...maar het ligt ook gedeeltelijk aan jezelf natuurlijk.
EDIT; deze maar besteld. Laat mijn ervaringen wel horen t.z.t.
 
Laatst bewerkt:
Heb je er 2 besteld? Of is die prijs per stuk.......niet echt duur
 
Laatst bewerkt:
Mannen (en dames?) goed nieuws: de vtr-meeting reload beelden van 2008 staan hier!
*O* *O* (kan zijn dat je nog even moet wachten om te kunnen kijken.)

De link mag op de begin post....

Met dank aan Tenkats, die nog een versie had gevonden! :} :}
 
Laatst bewerkt:
Kan niet wachten tot dat het zout weer van de weg af is. Na het kijken van de filmpjes van de Meeting van 2008 en 2009! :9~

Mannen (en dames?) goed nieuws: de vtr-meeting reload beelden van 2008 staan hier!
*O* *O* (kan zijn dat je nog even moet wachten om te kunnen kijken.)

De link mag op de begin post....

Met dank aan Tenkats, die nog een versie had gevonden! :} :}
 
Meeting 2009 film; wat een rook uit die sp2 zeg! Heeft dat ding het einde van de tourrit nog gehaald ?
sterker nog: het was 'n beetje bak en braad boter in de uitlaten. _O-
Als grap bedoeld, maar Sam kon er destijds (begrijpelijk :( ) niet om lachen. Excuses.... -O-
Hoe kijk je er nu op terug Sam; Is het inmiddels een Klassiek sterk verhaal geworden in de studentenkroegen in Nijmegen?
 
Laatst bewerkt:
vraag: Had bij mijn SP1 de aansturing de inlaatklep afgedopt. Nu wil ik dit bij mijn sp2 ook weer doen, alleen zit hier een pc3 op. Is het dan verstandig dit te doen? of moet ik daarna mijn pc3 weer opnieuw afstellen?
 
vraag: Had bij mijn SP1 de aansturing de inlaatklep afgedopt. Nu wil ik dit bij mijn sp2 ook weer doen, alleen zit hier een pc3 op. Is het dan verstandig dit te doen? of moet ik daarna mijn pc3 weer opnieuw afstellen?

Als je maar zorgt dat het vacuumslangetje goed afgesloten is en ie geen "valse" lucht kan aanzuigen.
Het opnieuw afstellen van de power commander lijkt me een beetje overbodig.
Waarom haal je al die vacuumzooi er niet af ?, netjes een afdekplaatje maken voor de snorkel. Het sneeuwt dus rijden kan je toch niet!
 
Laatst bewerkt:
mmm ok ja kan ook, maar heb op het moment zeer druk met het poetsen :X

Als je maar zorgt dat het vacuumslangetje goed afgesloten is en ie geen "valse" lucht kan aanzuigen.
Het opnieuw afstellen van de power commander lijkt me een beetje overbodig.
Waarom haal je al die vacuumzooi er niet af ?, netjes een afdekplaatje maken voor de snorkel. Het sneeuwt dus rijden kan je toch niet!
 
Laatst bewerkt:
Pralientje had zeker weer haast:


Met dank aan Tenkats, die nog een versie had gevonden! :} :}

Graag gedaan. Nou m'n nick nog goed neerpennen. ;)

Nostalgie....
testikke.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk&luister naar dat meeting filmpje... en krijg gewoon zo enorm de drang om weer op de VTR te stappen .. :9~

Rij wel "door" op de VFR ... maar toch.... de VTR blijft "something else" .. :]
 
Mooi! alles volgens het castrol kleurschema ? Hoe staat het met het metselwerk? specie bevroren ?

Ze hadden niet de juiste castrol groen. Maar vind het wel grappig. Vrijdag een spade in de grond proberen te jassen en mijn pols gekneusd... Morgen maar weer wat polyesteren. Minder zwaar!
 
Je mag bij mij wel even langskomen, maar het is een SP2. Woon in de buurt van Breda. PM maar even!

Tom, ontzettend bedankt voor de tijd en moeite.
Ik vind het bijna jammer dat het niet aan het dashboard ligt!
Nu dus opzoek naar een oplossing.... misschien toch die mosfet regelaar.
Ga me daar maar eens in verdiepen!

Kom ik dan nooit voorbij die elektra?
 
Huray!
boem-ho-fixed.JPG

And it's alive again! Met dank aan Martijn's Motor Service (de Martijn van hier!) voor het in 1 keer goed uitzoeken van alle onderdelen. Het heeft een paar avondjes knutselen gekost (stiekem best leuk!), maar alles steekt weer netjes in elkaar.

:} Martijn, dank voor de goede zorg, alle onderdelen 100% spot-on! :}

Lente, waar blijf je nou?!
 
foutje :W

goede avond.

heb ik de nieuwe knippers erop zitten achter, zit er een breukje in vlak bijj de fitting B|
van de week maar even omruilen.
 
Laatst bewerkt:
dat is waar had hier voor een cbr1000rr 04 in repsol kleuren maar de dealer had ineens de deze staan en heb hem direkt geruild :9~ :9~
de blade ging wel veel harder maar de sp2 rijdt leuker en donderen dat ze doet dat is nog meer :9~ :9~ :9~ :]
 
Tom, ontzettend bedankt voor de tijd en moeite.
Ik vind het bijna jammer dat het niet aan het dashboard ligt!
Nu dus opzoek naar een oplossing.... misschien toch die mosfet regelaar.
Ga me daar maar eens in verdiepen!

Kom ik dan nooit voorbij die elektra?

Kleine moeite. In dit soort geprul zit ook het plezier. Is de voldoening alleen maar groter als het lukt, toch?

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan