VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag deze dan ook in de OP,

RVTwit10.jpg



Das een brembo klauwtje...
 
BBrrrrr was ik gelukkig niet !! :X

Zo koud is het nu ook niet, kwestie van goed aankleden. Ik doe elke dag woon-werk op de motor (Apeldoorn-Utrecht) en dat gaat prima. Stond naast de SP1 vooraan het stoplicht, voel je je al lullig op de oude, mishandelde Transalp. En denk maar niet dat je een SP1 bijhoudt met optrekken :)
 
Zo koud is het nu ook niet, kwestie van goed aankleden. Ik doe elke dag woon-werk op de motor (Apeldoorn-Utrecht) en dat gaat prima. Stond naast de SP1 vooraan het stoplicht, voel je je al lullig op de oude, mishandelde Transalp. En denk maar niet dat je een SP1 bijhoudt met optrekken :)

Super grappig! Dat was ik! Nog even uitwaaien omdat het droog was. Maar de Transalp houdt bij mij ook een speciaal plekje, toch je eerste motor. :]

Deze foto gisteren gemaakt
405269_10150545351625138_701105137_8819590_2141844635_n.jpg


quote:
abbeyrules schreef op 23 januari 2012 @ 20:15:
Zag vanavond nog een SP1 bij het UMC Utrecht, iemand van hier? :)



Ja, woon op de Uithof dus grote kans dat je mij hebt gezien. Zoveel rode SP1's rijden er hier niet. :Y
Was tussen 5 en half 7?

Wordt goed in de gaten gehouden ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan een post wel aanpassen maar niet verwijderen? Iemand een idee hoe dit wel kan?
kan niet.. je kan wel gewoon al je text weghalen en er een puntje neer zetten, of gewoon een foto om mee te posen :P

of je zet er het volgende neer:
"Kan een post wel aanpassen maar niet verwijderen? Iemand een idee hoe dit wel kan?"

:+
 
Laatst bewerkt:
morgen mijn k&n filters is gaan halen powercommander er op en de superpole's
ben is nieuwschierig dat hem beter gaat rijden
en welke tandwiel verhouding raden jullie aan :]
 
Laatst bewerkt:
Super grappig! Dat was ik! Nog even uitwaaien omdat het droog was. Maar de Transalp houdt bij mij ook een speciaal plekje, toch je eerste motor. :]

Ja, woon op de Uithof dus grote kans dat je mij hebt gezien. Zoveel rode SP1's rijden er hier niet. :Y
Was tussen 5 en half 7?

Wordt goed in de gaten gehouden ;)

Was net onderweg naar huis, dus ergens rond 5 uur. Ik werk op de Uithof. Met mooi weer kan je mij ook wel eens op de SP1 tegen komen, dan de terugweg lekker binnendoor toeren. Transalp rijdt prima, een rotonde rond haal je een VTR binnendoor in. Alleen mist ie wat vermogen.....
 
Super grappig! Dat was ik! Nog even uitwaaien omdat het droog was. Maar de Transalp houdt bij mij ook een speciaal plekje, toch je eerste motor. :]

Deze foto gisteren gemaakt
[afbeelding]

quote:
abbeyrules schreef op 23 januari 2012 @ 20:15:
Zag vanavond nog een SP1 bij het UMC Utrecht, iemand van hier? :)



Ja, woon op de Uithof dus grote kans dat je mij hebt gezien. Zoveel rode SP1's rijden er hier niet. :Y
Was tussen 5 en half 7?

Wordt goed in de gaten gehouden ;)

Mooie arrow uitlaten, heb altijd een zwak voor de high mount uitlaten gehad..
 
Yup, maar zoiets heb ik al.

[afbeelding]

Had wel iets hoger gekund, meer naar de achterbrug toe. En de blokken vallen niet mooi op de schijf, hij zit wat te laag. Beetje jammer.

Heb deze ook en vond het ontluchten nogal kl*te, pas toen ik de remklauw omdraaide met de nippel naar boven lukte het.
Weet niet of hij beter remt, nog niet getest.
 
Heren goedenavond,
Ik ben met mijn vtr streetfighter bezig. Hierop komt een sp1 dashboard.

Nou wil het niet zo lukken met de bekabeling hiervan. -O-
Heb alles al weer uit elkaar gehad en opnieuw gedaan... en nog; de toerenteller weigert hardnekkig dienst.

Daarom zou ik graag om een gunst vragen... :$

Is er iemand tussen Breda en Vlissingen met een SP1,
waar ik even dit dashboardje mag aansluiten??
Dat is in principe weinig werk, losschroeven, stekker er uit en even wisselen.

Als de toerenteller dan niet werkt, ligt het aan het dashboardje.
En als ie t dan wel doet, ben/wordt ik gek! ;(
Hoor graag.
 
Was net onderweg naar huis, dus ergens rond 5 uur. Ik werk op de Uithof. Met mooi weer kan je mij ook wel eens op de SP1 tegen komen, dan de terugweg lekker binnendoor toeren. Transalp rijdt prima, een rotonde rond haal je een VTR binnendoor in. Alleen mist ie wat vermogen.....

Ja klopt, daarom leen ik af en toe de 1200GS van mijn vader. Ouwe lullen fiets maar stuurt prima en meer vermogen dan de Alp. ;)
Maar met mooi weer moet je het maar laten weten, kunnen we misschien een keer een stukje rijden :]
 
Heb deze ook en vond het ontluchten nogal kl*te, pas toen ik de remklauw omdraaide met de nippel naar boven lukte het.
Weet niet of hij beter remt, nog niet getest.

Ja, heb ik ook gedaan, dat lukt niet met de nippel aan de onderkant. Ook niet getest nog.
 
Thnx. dat heb ik ook al ergens gelezen jaah.
Maarrrrr ... het firestorm dashboard werkt naar behoren als ik het aansluit :?

Het toerenteller signaal komt bji de Speen van de ECU, welke op de Storm niet aanwezig is, want daar zitten carburateurs op. Denk dat daar je probleem zit. De toerenteller werkt met een 10V piekspanning. Waar ga jij die aftappen?

Heb zelf al eens een R1 klok op een Speen gemeubeld, kreeg alles aan de praat, behalve de toerenteller....

Ik vrees.... :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan