MF Gooi en Vechtstreek deel * 114 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou geen externe link nemen voor een avatar en al helemaal geen die ZOT in beheer heeft :+


Nah, wat een vertrouwen weer! :/


Terug naar het vogeltje...krijg het niet voor elkaar :')

@ Zot: in elk geval dank voor de moeite :j :)
 
asje Coon

full
8Kb

https://www.motor-forum.nl/media/1017841/full
 
Laatst bewerkt:
Stanley moest er weer tussen door blerren -O-
:j

En weer hardgelopen hier, begin het weer bijna leuk te vinden! :')
*O* :}

Hier een weekje niks gedaan, omdat ik ziek was -O- Morgen denk even huppelen.

Dito.... maar dan met krukken. :/
Nu maar effe met het pootje omhoog het Ardennenoffensief kijken....

[afbeelding]
BoB :} Fantastische serie. Heb je het boek ook gelezen? Prachtig :}



R vanmiddag opgehaald bij Ro (die geen geld wil voor de tijd en moeite die hij gedaan heeft :} ) en daarna even een rondje gedaan met Robin. Binnen 2 minuten na vertrek kregen we een regen en hagelbui over ons heen. Bij Amersfoort een motorzaak in gevlucht om op te warmen en even rond te kijken. Inmiddels was het weer droog buiten, dus wij weer de motoren op en weer verder. Natuurlijk binnen een paar minuten weer vol in een hagelbui B| Toen even lunch gepakt bij een tankstation met verse broodjes. Daarna op naar Nijkerk om even te kijken bij vd Bunt. Bakkie koffie genomen en genoten van een extreem geile R1 '98 :9 Blijft toch een fantastische motor :Y Daarna rechtstreeks naar huis gereden en Krul nog een bakkie koffie gegeven :)

Ondanks de regen en mijn lerenpak en zomerhandschoenen :X toch een lekker dagje gehad *D
 
najah....tenks :j maar ik krijg het niet voor elkaar, zelfs niet met hulp van een it-ert op de andere lijn.......en geloof me, dat heeft niéts te maken met de capaciteiten van die it-ert _O-



't is mavo en het blijft mavo :') :$

:$ :j
 
R vanmiddag opgehaald bij Ro (die geen geld wil voor de tijd en moeite die hij gedaan heeft :} ) en daarna even een rondje gedaan met Robin. Binnen 2 minuten na vertrek kregen we een regen en hagelbui over ons heen. Bij Amersfoort een motorzaak in gevlucht om op te warmen en even rond te kijken. Inmiddels was het weer droog buiten, dus wij weer de motoren op en weer verder. Natuurlijk binnen een paar minuten weer vol in een hagelbui B| Toen even lunch gepakt bij een tankstation met verse broodjes. Daarna op naar Nijkerk om even te kijken bij vd Bunt. Bakkie koffie genomen en genoten van een extreem geile R1 '98 :9 Blijft toch een fantastische motor :Y Daarna rechtstreeks naar huis gereden en Krul nog een bakkie koffie gegeven :)

Ondanks de regen en mijn lerenpak en zomerhandschoenen :X toch een lekker dagje gehad *D
Schroefje er nou uit bij krullie?? En en en??? :9

Goed bezig verder en :} voor Ro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan