MF Gooi en Vechtstreek deel * 114 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag zo'n kut aspirant advocaatje even een lesje gegeven in No cure no pay :X

Kut advocaten rekenen altijd maar uurtarieven van 200 pleuro of meer + kantoorkosten. Die kantoorkosten zijn @#$% net zo hoog als mijn uur tarief, terwijl mijn investerings kosten hoger zijn en de studie net zo lang duurt :(
 
Vandaag zo'n kut aspirant advocaatje even een lesje gegeven in No cure no pay :X

Kut advocaten rekenen altijd maar uurtarieven van 200 pleuro of meer + kantoorkosten. Die kantoorkosten zijn @#$% net zo hoog als mijn uur tarief, terwijl mijn investerings kosten hoger zijn en de studie net zo lang duurt :(
_O- O-)
 
Vandaag zo'n kut aspirant advocaatje even een lesje gegeven in No cure no pay :X

Kut advocaten rekenen altijd maar uurtarieven van 200 pleuro of meer + kantoorkosten. Die kantoorkosten zijn @#$% net zo hoog als mijn uur tarief, terwijl mijn investerings kosten hoger zijn en de studie net zo lang duurt :(


Poser!!! :')

en dan heb ik het niet over het advocatenverhaal ;) :P
 
Present! :W

Vandaag bevoegdheidsverlenging voor apk gedaan, geslaagd. Ik kan weer 2 jaar vooruit.
Gefeliciteerd -O-

:^

Dat zeker. :) Uiteindelijk zie ik tegenvallers ook niet echt meer als tegenvallers. Meer als onderdeel van het avontuur. :)
:^ zo hebben we met scouting afgelopen zomer gehad, ja uhm jullie plek foutje .... uhm jullie krijgen ons clubhuis wel voor 2 weken zonder extra kosten :}

:9 bovenste

_O- Is dat een hint? Een flink vuur onder die BMW? :+
:^

Schroefje er nou uit bij krullie?? En en en??? :9

Goed bezig verder en :} voor Ro!
:^

De nieuwe rage! Braboneger!

:X kende je die nog niet zoek dan vind je deze ook wel leuk

:')

Almere loopt een beetje achter op de rest van Nederland (dat Jeremy dit weet vind ik ook apart te noemen ;)).
:^ _O-

vind het zeer netjes van Zot :}
kan me nl wel in poikie vinden :Y
:^

zo weer bijgelezen, nu lekker weekend nog even wat dingen voorbereiden voor morgen en dan zuipen
 
Laatst bewerkt:
Vandaag zo'n kut aspirant advocaatje even een lesje gegeven in No cure no pay :X

Kut advocaten rekenen altijd maar uurtarieven van 200 pleuro of meer + kantoorkosten. Die kantoorkosten zijn @#$% net zo hoog als mijn uur tarief, terwijl mijn investerings kosten hoger zijn en de studie net zo lang duurt :(

En ik maar denken....dat klinkt helemaal niet als Clau :')
 
Lekker gereden vandaag *D


Zit stiekem toch nog iets meer in het blok dan ik had verwacht.. Erg fijn *D


Hij blijft goed _O- Mini-me :')

Net nog effies bij motoport geweest. Ik vind het brommer spul er niet spannender op worden :N

Enige motor die mij vrolijk maakte was de Kawa W800... 8-)
Vandaag ook bij 'n aantal motorzaken geweest.. Ik kwam wel wat meer tegen. Ook weer wat stof tot nadenken gekregen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan