MF Gooi en Vechtstreek deel * 114 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

Stond mijn wekker daar nog op standje taxi-van-drie-kwartier-later

Dat was even rennen dus, maar we zijn er weer

mogguh allemaal :W
 
Dat was even slikken toen ik bij Hilversum centraal aankwam. Gelukkig is de intercity van hilversum naar Schiphol een van de weinige treinen die wel rijdt. Maar de volgende keer niet meer zo bejubelend praten over de ns aub. Je hebt mensen, ik dus, die het sarcasme van een dergelijke opmerking niet doorzien en dan het idee krijgen dat het een geweldige manier van reizen is. ;)
 
Dat was even slikken toen ik bij Hilversum centraal aankwam. Gelukkig is de intercity van hilversum naar Schiphol een van de weinige treinen die wel rijdt. Maar de volgende keer niet meer zo bejubelend praten over de ns aub. Je hebt mensen, ik dus, die het sarcasme van een dergelijke opmerking niet doorzien en dan het idee krijgen dat het een geweldige manier van reizen is. ;)
Hé, er zijn ook voordelen; die zelfmoordenaars die voor de trein willen springen, die krijgen wel heel uitgebreid de tijd om er nog eens over na te denken. Scheelt toch weer opruimen moet je maar denken...... :/
 
:^

extra dik vest aan vandaag. Ik wil warmte!!


8C09011.0668a_Formaat+wijzigen.jpg
 

Maar heb je d'r last van dan
? Hier hangen ook bakjes water achter de radiatoren maar evengoed trekken de scheuren in de houten vloer. Zodra het weer warmer wordt (en dus ook minder droog) trekken die vanzelf weer dicht. Gaat elk jaar zo, ik maak me er niet meer druk om :N
yup... wakker worden met een droge mond (en dan niet van de alcohol), droge ogen... hoef het ook niet op de "gewenste" % te krijgen, maar iets hoger lijkt mij wel weer prettig :Y
 
Dat was even slikken toen ik bij Hilversum centraal aankwam. Gelukkig is de intercity van hilversum naar Schiphol een van de weinige treinen die wel rijdt. Maar de volgende keer niet meer zo bejubelend praten over de ns aub. Je hebt mensen, ik dus, die het sarcasme van een dergelijke opmerking niet doorzien en dan het idee krijgen dat het een geweldige manier van reizen is. ;)
_O- _O- De NS weet niet eens wat het woord reizen inhoud, niet meer doen dus ;) Plezier :W

Hmmz de jas van Zot is toch leuker 8-)

Zwaaien, nja vooruit dan maar :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan