BMW F800 S/ST/GS/R/GT topic deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo gisteren de 800r opgehaald
gelijk een dagje gaan toeren met de vrouw
moet zeggen hij bevalt goed en stuurt ook nog verrassend goed voor met zijn 2en

-XX- al nieuwe handschoeen gevonden?

mooi zo! veul plezier en je vrouw vond het vast veel beter zitten dan achterop de daytona!
 
mooi zo! veul plezier en je vrouw vond het vast veel beter zitten dan achterop de daytona!
dat was het hem ook juist ze ging nooit mee achterop de daytona :P
ze had er daar alleen opgezeten toen ie stil stond
en dat vond ze inderdaad al helemaal niet fijn haha
 
Gefeliciteerd Kawamenneke, tijd om je onderschrift te veranderen en eventueel een nick change })

Ik neem maar aan dat je gereden hebt zonder de vering aan te passen en dan zal hij nog een stuk beter sturen met zijn tweeën er op :Y
 
Maar er valt toch niet zoveel af te stellen
En even kijken of een foto lukt
full
 
Nou jawel hoor, de veervoorspanning en de demping (ik vergeet altijd of het de ingaande of de uitgaande demping is, ik dacht de laatste) en de doorsteek van de voorvorkpoten kunnen afgesteld worden en dat heeft zeker flinke effecten. De standaard instelling is volgens BMW voor een persoon van 85 kilo en daar zal je met zijn tweeën zeker (een flink stuk) overheen gaan.

Lees de posting van Frans hier maar eens na (en de andere enthousiaste reacties na het correct afstellen van de vering door een expert:http://f800forum.forumup.nl/about256-0-asc-105-f800forum.html
 
zo gisteren de 800r opgehaald
gelijk een dagje gaan toeren met de vrouw
moet zeggen hij bevalt goed en stuurt ook nog verrassend goed voor met zijn 2en

-XX- al nieuwe handschoeen gevonden?
Ja!! Van het merk Macna.
Ze zitten prima! *O*
Wat zijn al die handschoenen trouwens prijzig!

Gefeliciteerd trouwens! Mooi ding. :]
 
Laatst bewerkt:
Kan dat gewoon door hk of hyperpro of zo iemand?

Ja die kunnen dat zeker. Maar het zijn geen filantropische instellingen.

Het slimste is om een afspraak te maken om de voorveren te vervangen (de Hyperpro's kosten maar iets van 70 euro) en bij het maken van de afspraak te vragen of ze hem twee keer voor je af willen stellen, één maal voor solo en één maal voor duo rijden en je de afstellingen op papier willen meegeven.
 
Tjoh! Nog 3,5 week en ik zit met de beamer in Schotland! :9~
Samen met m'n lief wildkamperen in dit soort gebieden....
dalveenpass_Scotland.jpg

cmsimages%5Cstandplaatsreis%5CBBDRY01_heart_of_scotland_highlands_web.jpg

Scotland_13.jpg


:}
 
Organiseren jullie hier trouwens wel eens ritjes? Lijkt me leuk om eens samen te rijden een keer op een zondag bijvoorbeeld. Elkaars motoren even bewonderen en lekker samen lunchen. :)
Hoor wel of jullie hier oren naar hebben?
 
ik ben voor.. op het f800 forum zijn voornamelijk weekendjes weg te vinden..
maar gooi wat in de groep liefst beetje centraal en dan meteen ook op het f800 forum plaatsen
 
Nee, maar ik zou graag een F800GS naast mijn R1200R willen bezitten hoor })

Ik bedoelde ook eigenlijk alleen dat ik het voorstel steunde om een dergelijke oproep ook op het forum te plaatsen.

De komende vijf weken ben ik sowieso niet beschikbaar.

Maar bij de ritjes van het F800 forum hebben we het altijd gestimuleerd dat ook eigenaren van andere types motoren gewoon meerijden als ze daar zin in hebben en zelfs ik word getolereerd :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan