te koop nieuwe brembo remklauw

25 sep 2003
199
1
Eindhoven
Nieuwe brembo remklauwen, 2 stuks. Type goldline, 65mm tussen ophangpunten, 99 euro p/s. De eerste drie foto's is die van een nieuwer type, zie torx-bouten. Past onder andere op ducati, guzzi en volgens mij ook diverse supermoto. Verzenden is mogelijk.
groeten Léon


Foto-P6ECGBEU-D.jpg


Foto-QLXKWORU-D.jpg


Foto-KZRBFVIM-D.jpg




Foto-IIQR7LOJ-D.jpg


Foto-COLDATYM-D.jpg


Foto-JVZQJB6Y-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb werkelijk geen idee. Dit zijn de klauwen die Ducati jaren heeft gebruikt op onder andere de superbikes. Ze passen op een vork met 65mm afstand tussen de ophangpunten en 320mm remschijven.
groet Léon
 
Laatst bewerkt:
Ik heb werkelijk geen idee. Dit zijn de klauwen die Ducati jaren heeft gebruikt op onder andere de superbikes. Ze passen op een vork met 65mm afstand tussen de ophangpunten en 320mm remschijven.
groet Léon

nee

op de Superbikes gebruikten ze jarenlang MonoBlocs met 40mm hartafstand.

x101740_rit_p14706_647fb3.jpg


de 65mm klauwen zijn nooit gebruikt in de superbike racerij, omdat de R modellen al met radiale klauwen rondreden :Y

brembo-radial-caliper-l.jpg
 
nee

op de Superbikes gebruikten ze jarenlang MonoBlocs met 40mm hartafstand.

[afbeelding]

de 65mm klauwen zijn nooit gebruikt in de superbike racerij, omdat de R modellen al met radiale klauwen rondreden :Y

[afbeelding]
:^

Zijn mooie klauwtjes, maar inderdaad geen superbike spul :N

De 65mm hadden een betere verdeling van de krachten op de voorvork, maar met 40mm kon men de vorkopname kleiner houden (drie bevestigingspunten op de voorvork, voor verschillende schijf diameters) :Y

5931.jpg
 
nee

op de Superbikes gebruikten ze jarenlang MonoBlocs met 40mm hartafstand.

de 65mm klauwen zijn nooit gebruikt in de superbike racerij, omdat de R modellen al met radiale klauwen rondreden :Y


Ik heb het niet over de racerij, maar over fietsen zoals onderstaand. Voor de duidelijkheid; die laatste valt voor mij onder de definitie superbike 8-) .

Foto-HHCVHTJJ-D.jpg


Foto-BKVXK7YW-D.jpg


Foto-OGTNL7GX-D.jpg


Foto-NBKEGA7R-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
:^

Zijn mooie klauwtjes, maar inderdaad geen superbike spul :N

De 65mm hadden een betere verdeling van de krachten op de voorvork, maar met 40mm kon men de vorkopname kleiner houden (drie bevestigingspunten op de voorvork, voor verschillende schijf diameters) :Y

[afbeelding]
Mooi he die cagiva 500 en dan met nummer 7 en Eddie Lawson als rijder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan