Onderdelen GSx-f

wilbert1985

Die hard MF'er
13 mrt 2011
465
0
ridderkerk
Ik heb diverse onderdelen van een GSx-f uit 99
Zeg maar wat je nodig heb? Tevens heb ik ook nog een zadel met bradaa Seat cover en lazer uitlaat.
 
Hallo!

Heb jij de achter brug toevallig nog? Zou jij mij dan een prijsje willen doen van brug, incl. wiel assen en veer.

Alvast bedankt
 
heey hallo!! ik heb jou berichtje net pas gelezen sorry sorry |( ik heb alles nog liggen wat je zoekt. hier bij de spullen die ik heb.
achterveer +link
achterbrug (is wel iets beschadigt) niet veel
goeie velg met band +as zonder remschijf
band is een bridgestone +- 2000km gereden
alles bij mekaar is de prijs 275euro.
ik hoor het wel van je groeten wilbert
 
Laatst bewerkt:
Nou, vooruit dan maar, omdat je het zo vriendelijk vraagt. Topic mag weer een stukje naar boven.
 
Hi Wilbert, je doet niet aan PM's dus dan maar gewoon een reactie. We zijn dan wel bijna 2 maanden verder, maar wie weet... Heb je die Braada seat cover nog en zo ja, wat vraag je daarvoor?
 
weet je miss of de uitlaat op een gsxf 600 uit 93 past?(kwa aansluiting op het blok, ophanging moet zelf wel te klussen zijn)
 
Aangezien wilbert1985 waarschijnlijk geen reactie meer in zijn topic verwachtte, hierbij een schopje omhoog, in de hoop dat hij nu wel een reactie geeft ;-)
 
Hallo mensen. Sorry dat ik een tijd niet heb gereageerd.
Ik heb alles nog liggen. Wat betreft de passing op de uitlaat heb ik echt geen idee
 
Helemaal goed! Maar wat is een aannemelijk bod? Ik heb geen idee wat zo'n cover moet opleveren... 25 Euro?
En je hebt er niet toevallig witte knippers (voor) op gehad? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan