Triumph Speed Triple topic deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo.....

Net ffe voor et eerst de triple getest na de volgende mods (naast de Remus Powercone welke al op de triple zat):

- nieuwe mapping (20213 Arrows 3-1). Er stond nog een hele oude originele op.
- K&N luchtfilter
- pre-cat verwijderd uit de middenpijp (zonder te boren/flexen welteverstaan ;) )


AL met al kan maar een conclusie trekken:

loopt als een kogel!!!!

Het is net alsof de speed veel beter kan ademen en daarmee is er
duidelijk verschil merkbaar onderin...loopt veel soepeler/vloeiender
Daarnaast merk ik over de hele curve een vermogenstoename.

Ik ben nog aan het denken om de SAI mod ut te voeren, maar ik heb niet veel last van klappen in de uitlaat bij deaccelereren....en de SAI mod zou hier juist goed voor zijn.

Ook ga ik eens proberen de o2 sensor uit te schakelen om te kijken of ik hier iets van merk. Als dit ook beter is haal ik em der helemaal vanaf.

enige opmerking:
Hij viel bij de testrit alleen twee keer uit nadat ik em even op et achterwiel trok......Bleek het benzinepomprelais te zijn dat niet helemaal goed contact maakte op de een of andere manier.Nadat ik er op drukte deed ie et weer. Is er iemand die hier ook al eens last van heeft gehad?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens in je onderbroek! :+

pisvlek :?
maar dan wel in de kleur van goede ochtendurine :+

Spam

Spam, oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL, is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en Motor-forum. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Ook het gebruiken van de ondertitel of signature om reclame te maken voor een bedrijf, inkoopactie, bandenactie of voor verkoop is niet gewenst. Zo'n link of reclametekst wordt dan ook verwijderd door de crew.


full


natuurlijk vinden we het allemaal leuk om ingelicht te worden wanneer r ergens een leuke actie is :Y
zeker als t om triumph/speed triple goodies gaat :Y

maar als je r zelf commerciele belangen bij hebt, hoor je dat eigenlijk niet op MF te doen :N

Iedereen hier post wel s een link naar een of ander bedrijf, maar doet dat dan zonder het doel er zelf aan te verdienen :N
dat maakt denk ik het verschil :)
 
Weet iemand trouwens een officiële triumph site in de UK. Een maatje van mij gaat daar voor een paar maandjes misschien werken en als de spulletjes daarzo goedkoper zijn kan hij vast wel wat voor mij menenen :)
 
pisvlek :?
maar dan wel in de kleur van goede ochtendurine :+
[afbeelding]

natuurlijk vinden we het allemaal leuk om ingelicht te worden wanneer r ergens een leuke actie is :Y
zeker als t om triumph/speed triple goodies gaat :Y

maar als je r zelf commerciele belangen bij hebt, hoor je dat eigenlijk niet op MF te doen :N

Iedereen hier post wel s een link naar een of ander bedrijf, maar doet dat dan zonder het doel er zelf aan te verdienen :N
dat maakt denk ik het verschil :)


_O- _O- _O-
 
pisvlek :?
maar dan wel in de kleur van goede ochtendurine :+ [afbeelding]

natuurlijk vinden we het allemaal leuk om ingelicht te worden wanneer r ergens een leuke actie is :Y
zeker als t om triumph/speed triple goodies gaat :Y

maar als je r zelf commerciele belangen bij hebt, hoor je dat eigenlijk niet op MF te doen :N

Iedereen hier post wel s een link naar een of ander bedrijf, maar doet dat dan zonder het doel er zelf aan te verdienen :N
dat maakt denk ik het verschil :)
en daar raak je de gevoelige snaar :Y
mooi gesproken Triple T *O*
 
Spam

Spam, oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL, is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden tenzij er een duidelijk samenwerkingsverband is tussen de betreffende adverteerder en Motor-forum. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Ook het gebruiken van de ondertitel of signature om reclame te maken voor een bedrijf, inkoopactie, bandenactie of voor verkoop is niet gewenst. Zo'n link of reclametekst wordt dan ook verwijderd door de crew.
Waar! Maar "onze" Joris is een goede gast met het Triumph hart op de juiste plek!
Vanmijmagie!
 
Zo.....

Net ffe voor et eerst de triple getest na de volgende mods (naast de Remus Powercone welke al op de triple zat):

- nieuwe mapping (20213 Arrows 3-1). Er stond nog een hele oude originele op.
- K&N luchtfilter
- pre-cat verwijderd uit de middenpijp (zonder te boren/flexen welteverstaan ;) )


AL met al kan maar een conclusie trekken:

loopt als een kogel!!!!

Het is net alsof de speed veel beter kan ademen en daarmee is er
duidelijk verschil merkbaar onderin...loopt veel soepeler/vloeiender
Daarnaast merk ik over de hele curve een vermogenstoename.

Ik ben nog aan het denken om de SAI mod ut te voeren, maar ik heb niet veel last van klappen in de uitlaat bij deaccelereren....en de SAI mod zou hier juist goed voor zijn.

Ook ga ik eens proberen de o2 sensor uit te schakelen om te kijken of ik hier iets van merk. Als dit ook beter is haal ik em der helemaal vanaf.

enige opmerking:
Hij viel bij de testrit alleen twee keer uit nadat ik em even op et achterwiel trok......Bleek het benzinepomprelais te zijn dat niet helemaal goed contact maakte op de een of andere manier.Nadat ik er op drukte deed ie et weer. Is er iemand die hier ook al eens last van heeft gehad?

goed bezig :}

als je t leuk vindt mag je mijn custom tovami tune ook wel s proberen (op eigen risico O-) )

ook op basis van 3-1 met k&n filter. iets van 8 pk en 10 nm winst tov de arrow tune })
en toerenbegrenzer die later ingrijpt })

mds heeft volgens mij s wat troubles gehad met zn brandstofpomp relais ;)
 
Laatst bewerkt:
Mss is dit nog beter. Maja ben dan ook al weer effe bezig. Hoop bagger over me heen gehad. Heerlijk om de ochtend mee te beginnen.
 
zo net ff spulletjes bij de coater gebracht, kwam langs mijdrecht dus ff bij Roke gestopt
mooie bikes in de showroom, maar geen kleding in de aanbieding
wel een zwarte Speed triple uit 1996 met 12000km voor 6950,-
denk dat ik de mijne maar hou want ze worden geld waard, want als je je 2005 inruilt moet je nog bij leggen :)
vind de 2012 zwart nie zo mooi, niet ff zwart maar met een blingetje er in, metalic :(
die rode uitvoering met die opties is ook vet
en dat er nu een 190 achter zit zie er ook dik uit :)
toch ff een 2011 achterwiel scoren, of pas dat nie???
heb nog een 2007 achterwiel ter inruil :)
speed triple 1050 2007 velgen set
en anderspul :)
Hallokidoki in "speed triple 1050 2007 diversen onderdelen"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan