NijmegenTopic 24: Prepping for upcoming season

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm die heb ik niet tot de beschikking... en een retourtje maas en waal leuth is nou ik ook niet echt te doen :P

Zit wel even een krikje onder het blok... ben alleen bang dat ik niet genoeg hoogte krijg om de vork eruit tehalen met wiel en al... Misschien dat ik hem aan de garagebalk kan ophangen met spanbanden?

Of gewoon het wiel demonteren...

Ik zag je al van Jeroen naar jou rijden op de vluchtstrook met de Heftruck _O-
 
vanaf vandaag ben ik dus motorloos

ze hebben hem
tussen 4uursmorgens en 8uur smorgens gejat
in de gildekamp


Hej Dennis. Dat is klote zeg. Het komt zo vaak voor, dat ik niet eens verbaasd meer ben. Maar dat maakt het voor jou niet minder erg. Had je hem all-risk verzekerd?
 
Laatst bewerkt:
voortuin aan de muurvast en op alarm en stuurslot

hij is allrisk verzekered

mag bij simako een leenmotor halen
wt wel erg fijn is

maar als jullie mijn fiets zien kenteken is ms gt 65

argh! vuile honden! geef je info ff aan djibber, die zet hem op gestolenmotoren...stond ie in de tuin? ergens aan vast?
 
Laatst bewerkt:
"'Amsterdam heeft veel expertise bij de aanpak van criminaliteit en georganiseerde misdaad en kan advies geven over hoe je onderzoek doet naar de verwevenheid van de bovenwereld met de onderwereld´´, aldus de woordvoerder."
 
Spec's
merk : BMW
model : R1200S
bouwjaar : 2007
kleur : Zwart
kilometerstand : +/- 36000

opties

andere uitlaat bochten van wunderlich
 
Spec's
merk : BMW
model : R1200S
bouwjaar : 2007
kleur : Zwart
kilometerstand : +/- 36000

opties

andere uitlaat bochten van wunderlich

Ga er maar van uit, dat je hem niet meer terug ziet. Kan het ook niet tegenvallen...
 
daarom staat mijn motor ook niet buiten als het niet hoeft.

bij mn ouders stond die altijd in de achtertuin in druten.

maar nu lekker in mn eigen schuurtje.
 
amsterdam en rotterdam zijn uiteraard weer de grote nesten van problemen.

honda overal het meest gestolen merk, maar das omdat er ook de meeste van rondrijden.


maar dan ook nog 10 eigenbouw... daar val je toch als een gek mee op.. :N zullen wel gelijk naar t buitenland gaan.

onderdelen

alles wordt gesloopt en in onderdelen verkocht
 
onderdelen

alles wordt gesloopt en in onderdelen verkocht

:N

dat is dus niet waar, veel motoren gaan direct naar het buitenland. en rijden daar rustig nog jaren rond.

ennn eigenbouw.. daar valt weinig van onderdelen af te halen als je niet kan identificeren waarvan het geweest is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan