Superflow sf110 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasnur

Die hard MF'er
13 feb 2006
505
0
Hasselt / Belgie
overzicht:
Het origineel en langdurige standaard SF-110 flowbench is de bank waar het allemaal mee begon. Het is compact bench top design bespaart winkel ruimte, terwijl de krachtige motoren leveren genoeg stroom om onderdelen te testen voor motoren tot 100 pk (75 kW) per cilinder. De SF-110 bevat instructies over hoe te stromen veranderingen zo klein als 1% te meten. Alle benodigde lucht-blowers, controles en luchtstroom meetapparatuur worden ingebouwd handig de SF-110 vereist slechts 120VAC kracht, zodat het pluggen in bijna overal.

Functies:
Stroomt 160 cfm bij 10 "van water (76 l / s bij 25 cm)
SF-120 intake flow: 185 CFM bij 10 "van water (87 l / s bij 25 cm)
Draagbaar, bench topdesign
Inlaat en uitlaat luchtstroom,
Fabriekskalibratie
Handbediening
Ontworpen voor het testen tot en met small block V-8 cilinderkoppen
Gebruiksaanwijzing
1 jaar garantie
Optionele FlowCom ™ digitale luchtstroom meetsysteem
Toonaangevende technische ondersteuning

Specificaties:
Kalibratie Test Pressure 10 "van het water
Reeks 0 tot 185 cfm
Vermogen 120 VAC, 15 A
Gewicht 100 lbs (46 kg)
Afmeting 27 x 20 x 36 inch (69 x 51 x 91 cm)

Opties:

PortFlow Analyzer

Motor Controller



Velocity Probes (Pitot buizen)

Cilinderkop Adapters



FlowCom

Manometers

Universal Valve Opening Bar



Radius Inlet Flow Guides

Automatische klep actuator



Orifice Kalibratie Platen

Motorfiets en Small Engine Test Fixtures

Carburateur Test Fixtures

Swirl Meter


Je kan deze bezichtigen bij Serge Power te Hasselt Belgie dit is naast PK/GL racing

Contacteren en vragen hierover op e-mail thomasnur@yahoo.com
Groetjes Patrick
full
 
moet rond de 3000 euro gaan daar momenteel heb je daar de helft van een nieuwe voor dacht ik en deze is nog zo goed als nieuw

Groetjes
 
Handig hè google translate.

Een nette advertentie zorg toch al voor meer (potentiele) kopers ;)
 
Dit is een vacuumtest unit waarmee je de efficientie van je cilinderkop per kanaal kan "aflezen".
Alleen ervaren mensen hebben hier wat aan,en dan nog moeten ze weten wat ze doen.
Bij een motor gaat het erom om zoveel mogelijk mengsel op zo'n kort mogelijke tijd in de kamer te krijgen,daarvoor worden de kanalen "bewerkt",en soms nog de kamer zelf.
Mijn ervaring is met oldtimers,en zonder een flowbank kan je al aardige resultaten halen.
Maar groter is niet beter !!!! De kanalen groter maken verlaagt de flowsnelheid meestal en daarbij de vullingraad.
Niet voor een doe het zelver met een dremel,dan gaat het heel wat kosten aan cilinderkoppen.
 
Ga ik mee akkoord minicentie ,daarmee raad ik ook aan met een verbetering van 80 of 90% stop ik er ook mee anders verkrijg je zoals andere zeggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan