honda cr 1992 kenteken compleet plaat papieren verlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nummertje overslaan dus?

Wist niet dat dat soort praktijken getolereerd werden op het MF?

Niks persoonlijks hoor, dat dat ff duidelijk is! :)
 
Nummertje overslaan dus?

Wist niet dat dat soort praktijken getolereerd werden op het MF?

Niks persoonlijks hoor, dat dat ff duidelijk is! :)

hij bedoeld ermee dat iemand misschien de crosser variant heeft, die origineel zonder kenteken kwam (zoals meeste crossers), als je dit frame koopt kan je alle onderdelen van je crosser zonder kenteken overzetten naar deze zodat je toch legaal de weg op kan ;)

heeft dus niets met stelen etc te maken
 
hij bedoeld ermee dat iemand misschien de crosser variant heeft, die origineel zonder kenteken kwam (zoals meeste crossers), als je dit frame koopt kan je alle onderdelen van je crosser zonder kenteken overzetten naar deze zodat je toch legaal de weg op kan ;)

heeft dus niets met stelen etc te maken

Jouw post klopt dus niet!

Men biedt enkel een kenteken aan! Dus GEEN frame.

Je zult dus het chassisnummer in je frame(veelal op de plaats van het balhoofd) moeten slaan van je chassisnummer-loze crossen.
 
Laatst bewerkt:
Mij zal het aan de kont roesten, en ik heb er alle vertrouwen in dat TS een eerlijke keer'l is.

Maar je kán hier hele smerige zaakjes mee uitvoeren, dát wel.

Ook als het om een kenteken én frame ging, ( nog "makkelijker" want dan hoeft diegene geen nummers over te slaan ) dan kan iemand alle spulletjes overzetten in dat frame en het gejatte frame in stukjes zagen.
 
Mij zal het aan de kont roesten, en ik heb er alle vertrouwen in dat TS een eerlijke keer'l is.

Maar je kán hier hele smerige zaakjes mee uitvoeren, dát wel.

Ook als het om een kenteken én frame ging, ( nog "makkelijker" want dan hoeft diegene geen nummers over te slaan ) dan kan iemand alle spulletjes overzetten in dat frame en het gejatte frame in stukjes zagen.

:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan