ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Ik moet binnenkort klepstellen.....iemand een idee waar....motorzaken zijn wat duur of niet?
Ik heb zelf de ruimte :N en kennis niet :N en geen budget :N om hem naar een motorzaak te brengen. Ergens in de buurt van friesland.... :Y
 
Ik moet binnenkort klepstellen.....iemand een idee waar....motorzaken zijn wat duur of niet?
Ik heb zelf de ruimte :N en kennis niet :N en geen budget :N om hem naar een motorzaak te brengen. Ergens in de buurt van friesland.... :Y

Eerste winst haal je vaak al om zelf de tank en luchtfilter eraf te halen
Mits je hem met de kar wegbrengt dan he!!
 
openingspost weer aagepast en bijgewerkt, iedereen staat er weer bij

van de week nog even een slang afdoppen (overloop van de luchtfilter), bandjes pompen, ff check doen, en kijken hoe hard mijn oliekeerring lekt bij de slave koppelingscylinder

en ff de nieuwe koppeling uittesten.
 
Hallo Jan,

heb je een fototje van je bike? en waar ergens in gelderland woon je als ik vragen mag;)

Gr.
 
zucht, ik blijf klooien met mijn koppeling.
wordt er erg moe van.
blijft doorslippen ondanks nieuwe koppelingsplaten, tussenplaten en veren en nieuwe olie.

vanaf de 8000 toeren bij half gas of meer schiet hij ineens door.

het slecht schakelen door de 1 en 2 is wel opgelost, glijdt als een mes door de boter.
 
zucht, ik blijf klooien met mijn koppeling.
wordt er erg moe van.
blijft doorslippen ondanks nieuwe koppelingsplaten, tussenplaten en veren en nieuwe olie.

vanaf de 8000 toeren bij half gas of meer schiet hij ineens door.

het slecht schakelen door de 1 en 2 is wel opgelost, glijdt als een mes door de boter.

Half syntheet olie gebruiken ;)
 
en volgens mij hebben wij wel eens contact gehad dat ik kleppen kan stellen.
 
Je woont niet echt in de buurt, ajs of wel?? Balen dat de kont niet past heb net een rr kont gekocht....
Zal toch ff proberen.
 
ohja dat was het

gaat zeker niet passen. aansluiting van de tank is anders.

RR kap niet gaan aanpassen. die beginnen zeldzaam te worden.

of een imitatie kopen van MP of Ebay,

of anders L kappen en een duo cover en dat spuiten en bestickeren als een M
 
Het is imitatie! Kan ik m aanpassen?
full
 
toch is het zonde om dat setje te verzagen/aan te passen..

ik zal eens in de skuur kijken..misschien heb ik nog wat liggen (kont kappen L type)
 
Zag hem staan op mp dacht dat het kontje hetzelfde was. |( Mischien kan ik iemand anders er blij mee maken. :Y
Ik krijg hem deze week binnen
 
Achteraf niet echt slim |( .........zei mijn vrouw ook al eerst kopen en dan pas kijken/vragen. :N
Ach ja tis niet anders, heb je nog wat liggen Ton, ik hoop het al is het maar een cover! *O* Deze verkoop ik wel weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan