ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Zxr gaat ingezet worden voor woonwerk en dan wil ik goed zichtbaar zijn. Dus originele achterlicht en knipperlichten zijn weer gemonteerd. En de originele buddy zit beter dan een pakje rubber (wat meteen je vraag beantwoordt ;)).

BC sla ik dit jaar over inderdaad, er zijn even andere prioriteiten.
 
Laatst bewerkt:
Haha 2 vliegen in een klap.
Dan laat ik de kont over voor iemand anders.

Jammer dat je dit jaar niet gaat. Heb nog aangegeven dat ik dit jaar wel in de SBK klasse wil rijden.

Dit weekend naar Hardenberg motormarkt.
Lekker neuzen tussen de oude rommel en proberen wat te verkopen.

Momenteel bezig om mijn Domino XM2 snelgas te monteren. Op zoek naar gaskabels en nog wat klein spul. Dodemansknop en staat knop moet ook vervanger voor komen.

Daarna nog maar eens de andere ZXR uit elkaar halen. Die startte na half jaar stilstaan wel maar liep erg beroerd. Maar eens even nakijken.
 
Mijn ZXR loopt na een half jaar stilstaan ook wel vrij beroerd, die carbs koeken snel dicht. Maar na een minuut of 10 rijden is het dan weer prima in orde :)


Niemand interesse in een race-kont?
 
Hehehe, zoiets ja :)

Inderdaad flink wat lichter dan origineel, met de beugels en duozit enzo.
[img=300]http://www.motorstek.nl/download/101654/d0ba1fcc9aadb7b6596df212e2856648[/img]
[img=300]http://www.motorstek.nl/download/101485/2561b66174fe2638eaed4f6813896e00[/img]

Ik heb er nog een paar ledstrips in gemaakt voor licht, remlicht en richtingaanwijzers. Werkt, maar geeft niet zoveel licht als origineel.
 
Laatst bewerkt:
goedemiddag allemaal..!

Heb een vreemd probleem... Als ik mijn zxr (95) af laat slaan (na bv koude start) dan valt al het contact weg. Niks doet het meer.. Geen lampjes niks.. Ik heb dit vaker gehad afentoe, maar na uit en aan zetten van het contact was het weer goed. Sinds gisteren kan ik helemaal niks meer!

Startrelais en cdi heb ik kunnen uitsluiten, maar zou het contactslot stuk kunnen zijn? Of de spanningsregelaar? heeft een zxr uberhaubt een spanningsregelaar??

Ik hoop dat iemand iets weet........... tnx..
 
Dat heeft'ie, maar het lijkt me sterk dat het daaraan ligt.
Vind het een raar fenomeen, maar hoor graag wat het was als je erachter komt, ik heb nog een dode Z650 staan waarvan ik geen flauw idee heb wat er mis mee is (ook van de ene op de andere dag).
 
ben er al uit... het komt door mijn eigen gepruts aan de kabelboom.. draadje opnieuw gesoldeerd, nu met deugdelijke isolatie, opgelost. pff waar je zo 20 uur aan kwijt bent!
 
full

Spiksplinternieuwe frisse set zxr velgen klaar voor gebruik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan