Het Zijspan Café

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het niet over zijspannen gaat is het volgens mij wel brommer weer ;)
 
t is altijd brommerweer, in de regen is de stof dr zo af..

Maar zal geloof ik wel droog blijven, hoop t wel iig
 
Mmm geen zonnetje maar wel boven de 10 graden. Stof m dan in de garage wel af. Niet rijden = meer bier drinken ;)

"Kastelein: bier voor mij en m'n vrienden!"

Kastelein: "één bier?"
 
Wie zet het vet voor de bitterballen aan? Het is alweer bijna tijd voor de vrijdagmiddag borrel!
Sterke verhalen en slap ouwehoeren tot je omvalt, ik kan haast niet wachten.

*O*
 
Waarom zou iemand die 2x in de kerk zit niet mogen schelden en een ander wel?
Geen begin van een discussie, maar zie niet in waarom 1 van de twee beter zou moeten zijn.

We zijn allemaal mensen. Respect komt van twee kanten, ook in de gordel ;)

Van mij mag iedereen schelden wat hij wil, daar heb ik niet veel stress van hoor.

Vind het alleen tikkeltje hypocriet als je op zondag 'den Heere' bejubeld en hem vervolgens de hele week 'verdoemd' :?


En het is geen katholiek, dus hij komt er niet vanaf met een biechtje en wat 'Weest gegroetjes' (volgens 'hun' eigen zeggen dan)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat die man zelf maar moet afwegen wat goed of slecht voor hem is.
 
kom ook maar even aan de bar hangen.......... toch niks beters te doen; werken aan het span zit er niet in door rug-problemen en schieten kan ik ook wel weer even vergeten omdat de pomp van de webley er mee gestopt is (kan niet meer gespannen worden, loopt halverwege de pompslag volledig vast) tsja..... soms heeft de liefde voor ouwe meuk z'n prijs, zitten nu eenmaal wat meer mechanische onderdelen in als in een modern pcp wedstrijd-pistool
 
full


eet smakelijk
 
de keuken gaat voorlopig even dicht om de voorrraden aan te vullen............ Uw drankjes kunt U bestellen aan de bar
 
Heerlijk, dat limburgse alfa bier smaakt ook lekker! zijn er ook pindas te verkrijgen?
 
Colaatje voor minikwastert ;)

Hier bakkie pinda's.

Net met Lasmoat en truus aan de bar in Genemuiden. Treffen al over een maandje en alle vrijwilligers zijn alweer geregeld. Iedereen vind het een leuk treffen om aan mee te werken.
 
was ik woensdag nog goed te spreken over die motoragenten drop :9
kom ik gister uit het cafe paseer ik een motormuis .komt hij achter mij aan .volgen politie. dus ik zeg blazen zeker! zegt hij ja dat ook. laat hij ook op dat momend zijn laser gun zien :( het was al laat maar ik word hier zo moe van O-)
het zou verboden moeten worden!
full
 
was ik woensdag nog goed te spreken over die motoragenten drop :9
kom ik gister uit het cafe paseer ik een motormuis .komt hij achter mij aan .volgen politie. dus ik zeg blazen zeker! zegt hij ja dat ook. laat hij ook op dat momend zijn laser gun zien :( het was al laat maar ik word hier zo moe van O-)
het zou verboden moeten worden![afbeelding]

Kan je helemaal volgen. Doe ook regelmatig mee met de politie loterij

Ach ja de enige goede politieagent is een....................................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan