MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 * De Elfsteden Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoiets ja ;) Al is dat niet het doel natuurlijk, gewoon 8 dagen chillen met m'n maatje en zijn chick :)

Ik heb wel een universele paddockstand bij mijn ouders liggen, maar heb dat ding eigenlijk nooit echt vertrouwd. Bovendien ben ik er niet en kan ik al helemaal niet helpen met het uit en inbouwen van velgen :X

Chillen is altijd n goed doel :Y

Haha nee laat maar, hij moet wel zonder toeziend oog even kunnen blijven staan :X

@ Ilja: Is iig iets, nu voor nog :P Jammer dat ik geen middenbok heb, zou n boel schelen...
 
:W Beetje laat maar goed :P :W

Bart, ik heb je gemist vanmorgen, ik had de trein van 8:11 u..

Poik, indeed :W

Maandag en gisteren lekker getraind. Lijkt alsof mijn waardes nu 'goed' zijn. Vrijdag weer bloed laten prikken en maandag de uitslag.. benieuwd. Denk dat ik maandag nog niets weet, maar goed... Vanaf woensdag over naar de nieuwe internist *O* bij Bergman Clinics, ben ik eindelijk van Tergooi af *O*


Goede waardes = goed nieuws *O*
 
'MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 *' > 'MF Gooi en Vechtstreek deel * 115 * De Elfsteden Editie '


Ik ben net gebeld door de vertegenwoordiging van de commissarissen van de Friesche 11steden........ zondag gaat het gebeuren.
 
Ik ben net gebeld door de vertegenwoordiging van de commissarissen van de Friesche 11steden........ zondag gaat het gebeuren.

it-giet-oan-goudglans-shirt_design.png
 
Ik ben net gebeld door de vertegenwoordiging van de commissarissen van de Friesche 11steden........ zondag gaat het gebeuren.
Die weten nog niet dat ik in Groningen ga schaatsen en vakkundig een kilo of 100 meerdere malen op het ijs neerstort. Verwacht scheuren in het ijs in Friesland hoor :+
 
Die weten nog niet dat ik in Groningen ga schaatsen en vakkundig een kilo of 100 meerdere malen op het ijs neerstort. Verwacht scheuren in het ijs in Friesland hoor :+


Jägermeister drinken....dan voel je niets meer van het neerkomen. Gegarandeerd 8-)
 
Verzekering eigenlijk ff checken... Met een beetje geluk hoef ik niet met de NS terug naar huis, maar kan ik gebruik maken van een Ambulance :') :+

Al rijdt de trein nog steeds op schema en zijn we Meppel al gepasseerd. Heb ik een tweezitter voor mezelf, laptop er bij en gratis Wifi. Best goed toeven hier :Y
 
Verzekering eigenlijk ff checken... Met een beetje geluk hoef ik niet met de NS terug naar huis, maar kan ik gebruik maken van een Ambulance :') :+

Al rijdt de trein nog steeds op schema en zijn we Meppel al gepasseerd. Heb ik een tweezitter voor mezelf, laptop er bij en gratis Wifi. Best goed toeven hier :Y
:X

Weet wat je zegt! :P
 
Had zaterdag in de sneeuw nog ff de camera meegenomen. Toch ff posen... *D

Pa

DSCF0566.jpg


Pa en André

DSCF0567.jpg


Stoppie van m'n broer

DSCF0569.jpg


Bro again

DSCF0581.jpg


Ik (op glad bandje :X )

DSCF0574.jpg


Nog wat tegen de zon in zitten klootviolen! Zijn wel mooi geworden, al zeg ik het zelf! :P

André

DSCF0579.jpg


Ikke

DSCF0584.jpg


Dees vind ik echt gaaf geworden! 8-)

DSCF0585.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan