Assesoires Aprilia Shiver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mogaby

MF'er
19 sep 2010
187
0
Alles is inmiddels verkocht

I.v.m. het verkopen van mijn Shiver bied ik de volgende assesoires aan:

Zadeltas beugels, volgens mij de beste manier om bagage mee te nemen op de Shiver. Met wat spinnen en/of spanbanden zitten de tassen ideaal, je merkt amper dat je iets bij je hebt, ook op hogere snelheden :). Het bevestigingsmateriaal ben ik helaas vergeten van de motor af te halen toen hij de deur uit ging. Het gaat om wat boutjes, moeren en ringetjes. Vraagprijs 45 euro.

sale1.jpg


Hier een foto van een bepakte Shiver met de beugels.

example.jpg


Givi ruit. Volgens mij is het een universele ruit, omdat deze op maat is gemaakt voor de Shiver bied ik hem als Shiver assesoire aan. Vraagprijs 40 euro

sale2.jpg


Dorsoduro handkappen. Deze zijn behoorlijk beschadigd. Ze zijn nog wel functioneel :) en ik hoef er niet veel voor te hebben. Opknappertje? Voor 15 euro stuur is ze op.

sale3.jpg


Vragen stellen kan in dit topic of via PB.
 
Laatst bewerkt:
Zit de Givi ruit ook de shiv gemonteerd op de foto erboven ?
en zoja, merk je het met verschil qua wind ?

gr
 
Nee, ik heb helaas geen foto van de Shiver met gemonteerde ruit. Je bevestigd hem aan de spiegels waarna de ruit er echt stevig op zit. Je zit een heel stuk meer uit de wind waardoor je zeker op de snelweg een stuk comfortabeler zit ook met regen maakt het een heleboel uit. Montage en demontage is zo gepiept.

Deze ruit is een stuk groter dan die op de foto.

Zit de Givi ruit ook de shiv gemonteerd op de foto erboven ?
en zoja, merk je het met verschil qua wind ?

gr
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan