Cagiva - "the Raptor's Nest" - Deel III

Koppelingskabel van de TL1000 past er op, en ik dacht de gaskabels ook, maar je kan ze ook op maat laten maken inderdaad, dat past altijd.
 
Mijn kabels waren te kort waardoor bij het struren het gas er op ging

Ik heb op internet een set gekocht om zelf kabels te maken ook koppelingskabel
Koste ongeveer €15 aan busjes tonnetjes en kabels en op de site staat een uitgebreide handleiding

Ik heb alles zelf gemaakt en is niet moeilijk

Ik heb genoeg voor 3x
 
Vorige week ff in het probleem van het niet bijladen gedoken.
Als eerste de dynamo doorgemeten volgens het werkplaatshandboek.
Daarna de regelaar (diodes). Geen fouten kunnen vinden.
Carmo gebeld toen ze van vakantie terug waren en de regelaar opgestuurd. Misschien toch kapot dacht ik.
Belt Carmo gisteren terug dat de regelaar gewoon functioneert. Ze sturen hem weer terug.
Nieuwe uitdaging erbij.
Als ik de regelaar weer terug heb, eens even goed gaan kijken wat het er nu loos is.
Of er dan toch iets in de bedrading niet goed zit..
 
Laatst bewerkt:
Ze leren het ook nooit, daar bij die Ital dag organisatie.

Het wordt al jaren georganiseerd, maar even Cagiva bij de merkenlogo's te zetten, ho maar....

-O-
 
Toch nog 5 raptoren gezien waarvan 1 belg en nog 2 mensen gesproken van het forum :)
leuk :)
 
Er werd bij de ingang toch nog even wat moeilijk gekeken of het wel Italiaans was, alleen de tekst op de kont verklapte het nog. Ook maar eens wat aan doen 😉

Was gezellig QPO1665 😊
 
even een mail gestuurd

"Goedenavond,

Na genoten te hebben van jullie dag Miste ik toch iets en dat wilde ik U vooral niet onthouden.
Een stukje feedback voor een volgende keer.
Ik miste nl het merk en logo "Cagiva" Naar mijn weten nog steeds een Italiaans merk, er rijden er natuurlijk niet zoveel meer van rond dan de Ducati maar toch.
Een gemiste kans, misschien volgend jaar?

Met vriendelijke groet, Ja U raad het al een Enthousiaste Cagiva V-raptor rijder. :)
 
antwoord :)

Ik zie mogelijkheden !!!

Beste Eric,

Bedankt voor je positieve feedback en fijn dat je zo van de dag heb genoten want daar doen wij het voor
Wij nemen je aanbeveling ter harte.
Mogelijk kan je ons helpen met informatie over een Nederlandse Cagiva club waarmee wij contact kunnen opnemen.
Wij horen het graag.

Met vriendelijke groet,

Arjan Nieuwland
Organisatie Ital-dag
Ducati Club Nederland
 
Terug
Bovenaan Onderaan