Offroad/ Enduro Topic IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Welkom bij hèt zandhappers- en modderflosserstopic.


Waar het allemaal mee begon: DEEL 1

De 1e opvolger: DEEL 2

Numero Très


LINKS

KNMV offroad/ enduro kalender 2012

Enduro Kalender 2012

Noppenforum

Enduro.nl

De kalender van onze Belgische vrienden



Ritten en deelnemers
De locaties worden niet meer herkenbaar in de OP geplaatst. Wil je weten waar een ritje gereden wordt pb dan even.





Filmpjes

Highdncreaz helmcam "Rondje peel" 30-7-11 deel 1 en deel 2

Highdncreaz helmcam oirschotse hei KLIK
Mike_the_Bike's helmcam "rondje peel" 30-7-11 Klik
Gemonde helmcam offroad Havelte 26-09-11 KLIK
Makrolon helmcam Havelte offroad 26-09-11 KLIK
Onbekende filmer, leuk filmpje, Lichtenvoorde 16-10-2011 KLIK
Enduro zoals ze dat vroegah deden.... KLIK
Oldschool enduro KLIK
Motorbeheersing op z'n best! KLIK
Crosskabouters Helmcam 1-4-12 KLIK
Crosskabouters helmcam Dour 27-5-12 KLIK


Eigenaren


Barry86
63769341.jpg


Gemonde
full


Duckman
full


Highdncreaz
full.jpg


Deanevo
DSC00155-1.jpg


R88
GroteFoto-4KSHS7GR.jpg


Twinair
07062011785.jpg


Pieter29
DSC_4167.jpg


Makrolon
DSC_4414.jpg


JWHijmans
d97300d006f1ce0a8adb.jpg


RoyVDP
GroteFoto-JO6EZU8O.jpg


maR1tijnCR
full


Paisley
1408113092_6_x08y.jpg


Straatpiloot :+
101vkf.jpg


Loona35
full.jpg


Erik39
ktm1.jpg


mxhissink
eb68me.png


Mister C
full


Paulus de Crosskabouter
76478e15c92c97b5220871dfedf7d4e8
 
Laatst bewerkt:

Ah shit, hoe kom ik in godsnaam bij IIII _O-



Das klote Nick! T is altijd wat met die verzekeringen! 'N verzekering is net een aal, die glibbert ook altijd tussen je vingers uit.... Been there, done that.
Inboedel werkt alleen met een motor zonder kenteken.
 
Laatst bewerkt:
ik ga het hier zeker niet bij laten zitten, maar ik ga wel heeel goed bedenken wat ik nu ga doen. Want ik wil niet nog langer wachten op een motor. Dus of ik vraag mijn ouders wat te leen. Voor een 08+ of ik ga voor een ouder modelletje.

Vanavond maar eens over hebben thuis.
 
ik ga het hier zeker niet bij laten zitten, maar ik ga wel heeel goed bedenken wat ik nu ga doen. Want ik wil niet nog langer wachten op een motor. Dus of ik vraag mijn ouders wat te leen. Voor een 08+ of ik ga voor een ouder modelletje.

Vanavond maar eens over hebben thuis.
geld lenen om maar een nieuwer model motor te kunnen rijden? :N imo
wel kut trouwens zeg van die verzekering! indd gewoon werk van maken
 
Laatst bewerkt:
Idd, niet lenen joh voor een motor... Zeker niet voor een offroad.
Met een 2000 model hoef je je ook niet te schamen hoor. En wat dan nog...
 
maar weet je wat het is... ik had net een 08 of jonger met sm wielen bij elkaar gewerkt. enige wat ik miste was dat ik de 250 nog moest verkopen. Nu wordt er een ruime 3k door mijn neus geboord. Dat is toch wel kut, als je je zinnen had staan op een jonge. En nu weer een oude moet.
 
Hèhè deel 4 zal me ook maar weer even melden!, balen dat je geen geld krijgt gemonde! Is kut als je moet wachten voor je weer kunt rijden! Nieuw achterbandje op de Tm dus na de carnaval weer klaar voor een ritje.
 
maar weet je wat het is... ik had net een 08 of jonger met sm wielen bij elkaar gewerkt. enige wat ik miste was dat ik de 250 nog moest verkopen. Nu wordt er een ruime 3k door mijn neus geboord. Dat is toch wel kut, als je je zinnen had staan op een jonge. En nu weer een oude moet.
:Y Maar als je nu een oudere koopt en dan even 3 maandjes ofzo werkt, dan kun je én nu rijden, én straks een 08 kopen.
Stel dat je nu een 08 koopt en die naait gelijk goed vast... Dan ben je alleen maar verder van huis :)

Ik zit trouwens wel serieus aan een 2010 te denken de laatste weken... Maar aan de andere kant; wat heb ik er ook aan. Deze is ook super, en ik ga er toch niet harder van. Of iemand moet een goed bod doen, maar anders blijf ik deze lekker rijden :) Nieuwe zuiger, nieuwe banden... Hij is net klaar. Dr moet wel 2500 bij voor zo'n ding...
 
Laatst bewerkt:
Deel 4 alweer. We schouwen gewoon verder! Goed bezig Paulus!!! :Y

Wel balen hoor Nick. Maar een 06 doet het ook prima hoor! Misschien dat ik jou dan wel bij kan houden! :N :W
 
Haha, komt allemaal wel goed. En ronald, rijden met jou doe ik zoiezo eind april. Desnoods leen ik de
crosser van een maatje van me. Want daar mag je ook met crossers rijden toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan