af te maken project: fzr600 ==> r1/r6 of in onderdelen

JoostRider

Die hard MF'er
23 apr 2009
310
0
Tilburg
gezien financiele tegenslag kan ik dit unieke project niet afmaken... Daarom mag iemand het overnemen.. Mocht niemand hierbij interesse hebben gaat hij compleet in onderdelen weg.

Op http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?topic=19444.0 staat alles beschreven wat ik er mee gedaan heb en staan diverse fotos.

wat moet er gebeuren:


qua aanschaf het volgende:

-voorzijde (slag in wiel en 1 vork krom)
-kettingset
-tellerset (origineel of koso)
-linker voetsteun (deze is krom)

werk:

-bevestigingspunten lassen voor de zijkuipen (4 stuks)
-bevestigingen maken op frame, zodat de subframe van de r1 er op vast gezet kan worden (2 platen moeten op frame, waar je dan 2x een m10 gat in boort, dan kwestie van subframe erop vast zetten met bouten)
-kabelboom maken voorzijde voor verlichting en knippers
-tankcover wat aanpassen (knippen en nieuwe stukken er vasmaken) zodat kont r1 erin valt
-linkerkuip en tankcover spuiten
-linkpijp maken voor aansluiten bochtenset naar dubbele uitlaatsysteem van de r1
en wat kleine dingen naar eigen smaak en ik zal vast vergeten....

dus best wat werk nog, maar het blok loopt helemaal goed, nieuwe SR, nieuwe gelaccu, en rest van electronica is helemaal goed.
tank is ook reeds gereviseerd (nieuwe rubbers/pakkingen)

ik denk dat dit project zich alleen leent voor mensen die er verstand van hebben, daar er best wat aanpassingen qua frame opzitten.

Mocht niemand het project over willen nemen, dan haal ik hem uit elkaar en gaat hij in onderdelen weg.. Mochten er mensen zijn die onderdelen willen overnemen (zoals de kont, of alle r6 kappen) dan mag je dat alvast PB'en, dan gooi ik hem wellicht eerder in onderdelen te koop...

prijs voor de motor, inclusief alles wat ik er van heb, dus ook alle r1 en r6 spullen (ook een r1 achterbrug met linksysteem en r1 schokbreker)

1100,=

gezien de ontzettend dure onderdelen, is dit denk ik wel een reële prijs...
 
km stand is mij onbekend (althans kan ik niet bevestigen). de vorige eigenaar gaf aan dat hij rond de 40 had gelopen, maar heeft hem wel laten reviseren bij een bedrijf. Het blokt loopt ook super goed nu.

bouwjaar is 1991.

De remblokken achter zijn meer dan goed. Voorzijde zit op de helft.

band achter is matig, nog zo'n 3 mm. voor is wel goed, is wel een 110 band en heeft zo'n 5 mm nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan