MF LANDMARK RALLY 2012 Achterhoek en omstreken! editie 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merc_xtz750

MF veteraan
27 feb 2006
2.507
0
dbkrjr.gif





Deelnemers:
  1. de peppel 24
  2. 4honderd 24
  3. HertogJanJ 24
  4. TC800 24
  5. AvanL 24
  6. Smurfke RF 24
  7. Bram Vermey 24
  8. Roy "R" 24
  9. ThomasB 23
  10. Lorenzooom 22
  11. blub blub 21
  12. me-daph 19
  13. sirdrinksalotofpetrol 15
  14. rozen16 15
  15. JurgenT 13
  16. Magnaboy 12
  17. el-nino 7
  18. Starscream 6
  19. MotorMieke 6
  20. rvf400nl 5
  21. -M-Duc 5
  22. california dreaming 3
  23. master24 3
  24. Cypher 3
  25. Beemer 1200 2
  26. tamara1985 1
  27. Champshof 1
  28. Turbo-T 1
  29. Johan G
  30. djibber
  31. NielsDerksen
  32. Floor-
  33. Fumi
  34. Sjef
  35. sega
  36. Hasseman
  37. Danelli
  38. Erik23
  39. Revox
  40. NR34
  41. Sickmind
  42. eusshar
  43. burning rubber





Ook dit jaar is er weer een Landmark rally in en rond de achterhoek. Zoals alle voorgaande jaren hoop ik dat het weer een groot succes word. Bij elke jaargang zie ik het deelnemersveld behoorlijk groeien en ook dit jaar zou het mooi zijn als er weer meer mensen inschrijven dan vorig jaar.
Lees het reglement goed door, ook nu zijn er wat minimale wijzigingen. Het belangrijkste is echter dat er volop word gereden en dat we met zijn allen een hoop lol beleven aan het rijden voor deze Rally.
Uiteraard wens ik jullie veel plezier met het zoeken en rijden.





Wat is het doel?

Dit jaar verstrek ik vier keer zes foto's van Landmarks. Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en gebouwen of andere objecten die in het landschap 'opvallen' en soms ook minder opvallen. Deze landmarks zijn zodanig gelegen dat er een leuke tocht naar te rijden is. Het is de bedoeling dat je aan de hand van de foto's de locatie bepaald en daarna deze met de motor op zoekt. Op de juiste locatie maak je een foto van de Landmark met je motor. Deze foto stuur je naar mflandmarkrally@gmail.com en post je in dit topic.
De rally start op 1 Mei en eindigt op 8 September. Uiteraard is de deelname aan de rally ook dit jaar weer gratis
Uiteindelijk is diegene die als eerste alle Landmarks heeft de winnaar.
Er zal een klassement bijgehouden worden in dit topic. Ook dit jaar zit er bij elke serie weer 1 foto waar je met meer personen op moet staan.
Voor verdere spelregels lees het complete reglement.
Met eventuele vragen en/of overleg kun je in dit topic terecht.
Voor vragen kun je altijd een mailtje sturen naar mflandmarkrally@gmail.com





Spelregels:
  1. Van elke landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in dit topic. Op deze foto moeten de landmark en je motor goed zichtbaar en herkenbaar zijn.
  2. Het is niet handig landmarks te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers makkelijker vindbaar worden. Dit is echter niet verboden.
  3. De landmark Rally loopt van 1 Mei 2012 t/m 8 September 2012.
  4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook worden verstuurd per email naar mflandmarkrally@gmail.com, waarna de landmark pas geteld wordt.
  5. Landmarks zijn allemaal gelegen in het aangegeven gebied op het kaartje.
  6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally als eerste alle landmarks heeft gefotografeerd, gepubliceerd op het forum en gemaild heeft. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.
  7. Bij alle discussiepunten welke niet door deze regels worden bestreken zal het oordeel van mij bindend zijn.
  8. Deelnemers melden zich voorafgaand via mflandmarkrally@gmail.com onder opgaaf van hun motor, echte naam en forumnaam. Stuur ook even een foto mee van je motor waarmee je deel neemt.
  9. Op 1 Mei is de start en ontvang je via e-mail de eerste serie foto's, op 9 Juni volgt de 2e serie foto's, op 7 Juli volgt de 3e serie, op 11 Augustus volgt de laatste serie.
  10. Bij elke 7 Landmarks zit 1 Landmark waar meerdere deelnemers op moeten staan.
  11. Foto's in het donker en foto's waarbij de Landmark en/of omgeving slecht te zien zijn worden niet goedgekeurd. Dus voor zonsopgang en na zonsondergang geen foto's meer maken ook voor de buurt waar de landmarks zich bevinden.
  12. Deelnemer verklaart zich gebonden aan de regels van dit reglement . Hij/zij verklaart alle Landmarks zelf te fotograferen zonder hulp van anderen of foto manipulerende technologieën. Het inleveren van digitaal bewerkte foto's leidt naast grote vernedering
    automatisch tot diskwalificatie.
  13. De foto's die naar mflandmarkrally@gmail.com gestuurd worden, moeten de originele foto's zijn. Geen verkleinde foto's of via een download link. Geen originele foto's geen punten.





    Tips en aanwijzingen:
    Even een kleine toelichting op regel 10: Er zit bij elke 7 Landmarks een vastgestelde Landmark tussen waar meerdere deelnemers op moeten staan, het komt er dus in het kort op neer dat je samen met iemand naar deze locatie moet rijden en een foto moet maken met 2 of meer motoren erop. Deze motoren op de foto moeten allebei deelnemers zijn en zullen dan ook bij allebei gelden als behaald.


    Alle Landmarks zijn door mij als 'vindbaar' beoordeeld. Soms moet je je fantasie wellicht even aan het werk zetten. Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden zijn dus niet nodig. Ik ben bij alle Landmarks met mijn eigen wegmotor geweest. Vermeld in elke mail aan mij even je nickname dit is voor de puntentelling handig.






Iedereen die mee doet aan deze landmark rally is uiteraard verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Op het moment dat je je op de weg begeeft ga ik ervan uit dat jullie je allemaal aan de regels houden die op de openbare weg gelden.
Ook bij de landmarks, parkeer je motor waar dit legaal is.





Deze kaart geeft aan in welk gebied je de Landmarks kunt vinden.
full






De 2009 editie
De 2010 editie
De 2011 editie


 
Laatst bewerkt:
*O* Ik ben er klaar voor! Heb inmiddels alle landmarks uit mijn hoofd geleerd :Y :P
 
Zo ik heb er ook weer zin in.
1 mei moet toch lukken om de motor weer aan de gang te hebben ;)
Nu het blok uit elkaar liggen maar de ander ligt al weer bijna klaar om er ingelept te worden.

Ga ook vast op zoek naar LM ;)
 
Laatst bewerkt:
Geweldig Niek. !!!

Eens kijken waar me dit jaar de Landmark rally weer heen brengt. :]

Ieder geval andere rallyrijders veel plezier alvast. :)

Gr De peppel.
 
Toelichting op regel 11 moet natuurlijk regel 10 zijn ;)

Inderdaad.

Misschien is het jullie opgevallen dat de planning qua sturen van foto's iets anders is. Ik heb vorig jaar nogal wat klachten gehad over dat de laatste serie foto's in de vakantie viel.

Als het goed is zijn de meesten dan wel weer terug als ik goed naar de standaard vakantie's heb gekeken. Uiteraard zal er voor een enkeling nog wel eens wat niet goed uitkomen, maar om het iedereen perfect naar de zin te maken is wat lastig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan