6 mei 2012 Megameeting

Bitchin

MF veteraan
22 jan 2007
2.234
253
Wie heeft er tijd en zin om er heen te gaan?
Ik denk dat ik ook weer eens ga kijken
 
Hmm als het goed is dan wel terug van vakantie, met een beetje mooi weer zal ik er weer eens aan denken om mee te gaan.
 
Hoe vallen de weekenden eigenlijk? Pinkster en Hemelvaart en zo.

Moet even puzzelen in de agenda...
 
Ben zoals het er nu naar uit ziet verhinderd. Hopelijk veranderd er nog het een en ander in de planning.
 
.....en dan een daggie eerdere deze?

Leaflet%205%20Mei%20DEF4kopie_01.jpg
 
ik ben er ook bij... en verzamelen bij de tankstation weer?

Ja, denk het wel, ging de laatste keren ook goed

Voor de niet kenners

Het is het tankstation aan de A12 net voor Bunnik, richting Arnhem, ben effe de naam kwijt.
 
Ja, denk het wel, ging de laatste keren ook goed

Voor de niet kenners

Het is het tankstation aan de A12 net voor Bunnik, richting Arnhem, ben effe de naam kwijt.

Ff terug gezocht (van vorig jaar)

Verzamelplaats Parkeerterrein DE FORTEN bij het benzinestation vlak voor Bunnik aan de A12 Tijd 10.30 om nader kennis te maken met een bakkie waarna we om 11.00 als één blok doorrijden naar Veenendaal.

full
 
regen of geen regen daar moet ik bij de mega meeting aan denken bij mooi weer ga ik zeker mee
 
Ja, perfect SD

En Teun, regen of geen regen, maakt mij niet zoveel uit, tenzij ik al zeikende nat ben als ik de motor alleen maar uit de schuur heb getrokken. (oei, mag ik wel opschieten met die grote beurt die ik dat kreng beloofd had
 
Ik ga voorlopig maar voor beide data. Dus 5 mei om hopelijk nog eens iets duidelijk te maken, en dan 6 mei om "het" eens mee te maken. Kijk al jaren hier, maar ben er nog nooit geweest. :$
 
Laatst bewerkt:
Hoi :W


Een aantal van jullie boefjes (ik noem geen namen ;) ) heeft zich nog niet aangemeld in het centrale topic.
Willen jullie dat alsnog doen, zodat we daar een goede totaallijst krijgen?


MF MegaMeeting 6 mei 2012


Bedankt!
 
Pfff..........rij je een cruiser, ben je gelijk een boefje, maar hoezo, gaan er nog meer motorrijd ers heen?? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan