The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.

95787385.jpg
 
Brug is brug goedgekeurd :Y

wat bedoel je precies aan de deur met een intercom?

Je hebt vaak bij bedrijven een intercom bij de ingang of aan het hek. Waarmee je mensen kan bellen om de deur oid open te doen.. Vaak bij grotere bedrijven.

Zoiets:
PAN_IN_intercom_4a40cbc0ef3e7.jpg


Hoop dat et zo wat duidelijker is :P

Kon ook even niets beters verzinnen haha
 
Hier... Is puntje vier!

*O*

punt4.jpg


En, aangezien deze toch eigenlijk wel goed moet zijn lijkt me, hier is mijn nieuwe opdracht voor u allen:

Je motor terwijl hij/zij (minstens) TWEE duidelijk zichtbare schaduwen werpt. Je mag het licht niet zelf regelen!



Trouwens, dezelfde foto maar dan anders:

punt4_bewerkt.jpg


... zo vind ik 'm weliswaar minder duidelijk maar wel mooier *D
 
Laatst bewerkt:

Thanks! :$

Tsja, ik woon hier redelijk dicht bij het Westelijk Havengebied / Westpoort met bijvoorbeeld de energiecentrale, afvalverwerking, waterzuiveringsinstallaties etc. van Amsterdam... Ik dacht, daar moet vast iets met een intercom te vinden zijn. Dit is (geloof ik) de waterzuivering. En ik vind het gewoon leuk om mijn foto's 's nachts te maken! :Y Ik heb, sinds dat bouwkraan avontuur, een mini statiefje in mijn rugzak:

730_1.jpg


Werkt prima! Zeker voor van die lange belichtingstijd foto's zoals deze.
 
Hier... Is puntje vier!

*O*

[afbeelding]

En, aangezien deze toch eigenlijk wel goed moet zijn lijkt me, hier is mijn nieuwe opdracht voor u allen:

Je motor terwijl hij/zij (minstens) drie duidelijk zichtbare schaduwen werpt. Je mag het licht niet zelf regelen!



Trouwens, dezelfde foto maar dan anders:

[afbeelding]

... zo vind ik 'm weliswaar minder duidelijk maar wel mooier *D

'( Wordt lastig, beetje weinig zonlicht hier in het zuid oosten van de hoofdstad....
Wel een originele opdracht :Y
 
Niet verkeerd bedoeld, maar beetje dubieuze opdracht :P
Geen kunstmatig licht maar wel 3 schaduwen is al bijna alleen een voetbalveld inderdaad :+

Hijs wel origineel! maar ik sla 'm over :Y
 
Waarom de :X ?

Hij moet natuurlijk wel do-able zijn...

Ik stond gisteren in Westpoort op een plek waar een schijnwerper van een parkeerterrein en twee straatlantaarns mijn motor drie schaduwen deden werpen... :) Maar okee, anders houdt het zo op, ik verander de opdracht naar minstens TWEE schaduwen.

En de :X omdat ik hiermee een suggestie deed voor het oplossen wat eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. Dus vandaar ook de conclusie dat het wellicht wat té was... :) Goed, twee beter dan dus? O-)
 
Laatst bewerkt:
drie was ook wel do-able... CN niet zeuren haha :P
maar swa.. opdrachtgever beslist!
 
??????????? misschien snap ik het niet helemaal meer , maar waarom is de opdracht met de intercom niet uitgevoerd, en wordt er verder gegaan na een tweede "trein/overweg" foto ?????????
 
??????????? misschien snap ik het niet helemaal meer , maar waarom is de opdracht met de intercom niet uitgevoerd, en wordt er verder gegaan na een tweede "trein/overweg" foto ?????????
1: hij is gedaan: :Y
punt4.jpg

2: De overweg opdracht was niet zelfde als de vorige, + al was 'ie dat wel, er staat in de OP dat er, als dat gebeurt, hij alsnog gedaan moet worden maar dat je het wel in de gaten moet houden dat het niet te vaak voorkomt :Y
 
Hier... Is puntje vier!

*O*

[afbeelding]

En, aangezien deze toch eigenlijk wel goed moet zijn lijkt me, hier is mijn nieuwe opdracht voor u allen:

Je motor terwijl hij/zij (minstens) TWEE duidelijk zichtbare schaduwen werpt. Je mag het licht niet zelf regelen!



Trouwens, dezelfde foto maar dan anders:

[afbeelding]

... zo vind ik 'm weliswaar minder duidelijk maar wel mooier *D


Nja de opdracht was eerst 3 schaduwen;

6775611638_1924a84ec4_b.jpg
6775612772_6458e2effd_b.jpg
6921727295_dbf67a9c19_b.jpg

De reden voor 3 foto's is dat mijn camera van mijn telefoon de schaduwen niet pakt op 1 foto,

Ik had de motor hier staan: Google Maps
Zoals je kunt zien staan hier 3 lantaren ong. in een cirkel om die putdeksel in de grond
(Wel zelf ff beetje draaien en doen met maps voordat je ze alle 3 ziet)



Mits deze goed is gekeurd,

Jouw motor op de foto met een limousine
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan