The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo iets?

punt6.jpg


"Fort Bij Hoofddorp" : Onderdeel van de Stelling Van Amsterdam die al op je opdrachtpost stond in de schermafdruk.

Monument status: Provinciaal Monument Noord-Holland; Lijst van Werelderfgoed UNESCO

google maps

Goed genoeg?
 
Laatst bewerkt:

Ik mag 't hopen! Ik heb er wel helemaal een paar kilometer voor om moeten rijden op weg naar huis! :]

Okee, dan maar alvast de volgende opdracht:

"To saddle or not to saddle" - Je motor en een paard. Maar dan wel een echt paard. Dus niet een speelgoedpaardje, een plaatje van een paard, een hobbelpaard, een schaakstuk, een Chinees sterrenbeeld, een gymnastiektoestel of een manier om een stad te veroveren.
En ook geen My Little Pony of standbeeld of Ferrari-embleem.


... vermits mijn inzending goedgekeuderd wordt, uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Niet om te zeuren :+ maar gezien het tussen haakjes staat: Moet het dus een echte zijn? ;)
Of mag een neppe zijn? :)
en nee dan bedoel ik niet de my little pony van het zusje/dochtertje maar een standbeeld ofzo? :Y
 
Laatst bewerkt:
Jahoor hij is goed, zie niet veel maar geloof t wel..

Huidige opdracht kan ik ook zo doen, maar vanavond geen tijd meer :(
 
Jahoor hij is goed, zie niet veel maar geloof t wel..

Huidige opdracht kan ik ook zo doen, maar vanavond geen tijd meer :(

Dank voor de goedkeuring. Maar het "Fort Bij Hoofddorp" bord is toch nog wel te lezen? Volgende keer weer 8 seconden belichtingstijd nemen in plaats van 2. Maar ik wilde naar huis :)
 
Ik ga nu even stukje rijden en dan lukt deze ook wel :D A.k.a. ONDERWEG!
 
Dank voor de goedkeuring. Maar het "Fort Bij Hoofddorp" bord is toch nog wel te lezen? Volgende keer weer 8 seconden belichtingstijd nemen in plaats van 2. Maar ik wilde naar huis :)

You're welcome! Ja ik kan het nu lezen, net op de telefoon was beetje onduidelijk.. Maar nu zeker weten goed :P Zie het nu gewoon duidelijk hoor!

Misschien morgen als ik tijd heb even langs me ouders voor de huidige opdracht.. Als ik tijd heb voordat ik naar de motorbeurs ga..
 
foei jongens!
deze wil ik doen }) :P (morgen ochtend)

Go get it! :) Hoezo foei trouwens? Ik heb nog niet eens gezegd dat een paard poten heeft! :j

/edit: Hmmz... Ik zie nu dat de tooltip bij dat laatste smiley'tje "fuckyou" is. Maar het ziet eruit als een kusje! :) Ik bedoelde het plagerig, niet schelderig. Raar smileytje, dat " :j ". Fuck you?! Ik snap 'm niet geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan