The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Google en gij zult vinden. Zijn 2 tolwegen (lees tunnels) in Nederland..
 
Dit was de doorgang van een tolweg, en is voor zover als ik weet nu een gemeentelijk monument en daarom nog niet gesloopt....

GroteFoto-LFWBOYK4.jpg


Iets beters kon ik echt niet bedenken binnen onze landsgrenzen....
 
Lol, wat zit er eigenlijk bij dat in Amsterdam gevestigd is?

Puur uit gemakzucht even de basic sk!llz0rs inzetten dan maar! :)

sadbunny@sadbunny-PC ~/utrecht
$ wget.exe "http://expomatch.motorbeursutrecht.nl/exhibitors" -r -l1 2>/dev/nul
l

sadbunny@sadbunny-PC ~/utrecht
$ ls -la

total 8
drwxr-xr-x+ 1 sadbunny None 0 Feb 26 02:09 .
drwxr-xr-x+ 1 sadbunny None 0 Feb 26 02:01 ..
drwxr-xr-x+ 1 sadbunny None 0 Feb 26 02:10 expomatch.motorbeursutrecht.nl

sadbunny@sadbunny-PC ~/utrecht
$ egrep -iR "amsterdam" * | cut -d":" -f2

Op de motorbeurs 2012 kunt u dit jaar ook weer de stand van A-Pro vinden. <br/>A-Pro is een snel opkomend merk in Nederland. De naam A-Pro betekent Always Protecting U!<br/>Op de stand zullen verschillende A-Pro dealers aanwezig zijn om u advies te geven.<br/> <br/>Het merk komt oorspronkelijk uit Italië en biedt een breed assortiment voor de motorrijder, zowel dames als heren. <br/>A-Pro heeft leren & textiel motorkleding, tassen, helmen, handschoenen, accessoires en nog veel meer.<br/> <br/>Op de motorbeurs 2012 staat A-Pro met een grote stand. Daar bieden wij u 20% korting aan op de nieuwe 2012 collectie !!<br/> <br/>Een voorproefje van deze collectie is te zien op <br/>www.a-pro.it<br/><br/>de huidige dealers van A-pro zijn
Motor Trails - AMSTERDAM |
AMSTERDAM,
1022 WZ   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div><span>Postadres</span><address>
1022 WZ   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div class="phone"><span>Telefoon</span><p>
Motortoer - AMSTERDAM |
AMSTERDAM,
1046 AD   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div><span>Postadres</span><address>
1046 AD   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div class="phone"><span>Telefoon</span><p>
Alpinestars - Amsterdam |
Amsterdam,
1066 EP   Amsterdam<br/>Nederland</address></div><div><span>Postadres</span><address>
Uitgeversmij. De Telegraaf B.V. - AMSTERDAM |
AMSTERDAM,
1043 AP   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div><span>Postadres</span><address>
1000 EB   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div class="phone"><span>Telefoon</span><p>
Sahara Experience - AMSTERDAM |
AMSTERDAM,
1012 KE   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div><span>Postadres</span><address>
1012 KE   AMSTERDAM<br/>Nederland</address></div><div class="phone"><span>Telefoon</span><p>

sadbunny@sadbunny-PC ~/utrecht
$

Ehhhhmmmm... OKEE! :D Genoeg keuze, en ik ben nog niet moe en heb vandaag pas ruim 300 kilometer gereden. Ik ga nog even! :D
 
Lol, wat zit er eigenlijk bij dat in Amsterdam gevestigd is?

Puur uit gemakzucht even de basic sk!llz0rs inzetten dan maar! :)Ehhhhmmmm... OKEE! :D Genoeg keuze, en ik ben nog niet moe en heb vandaag pas ruim 300 kilometer gereden. Ik ga nog even! :D
:}

ik zou niet eens meer mogen :+
 
:}

ik zou niet eens meer mogen :+

?? Van wie niet? Je vriendin/vrouw? Onder de plak? :) Tsja, er zijn voordelen aan gedumpt worden door je vriendin omdat je na acht jaar nog steeds voor geen goud kinderen wilt, en zij dan een werkeloze junkie met een volledig kunstgebitje en onderdak van het Leger Des Heils (letterlijk!) tegen komt die binnen enkele weken al zeker weet kinderen met haar te willen... Waar gebeurd verhaal! Het verlies ben ik al een tijdje overheen - nu ben ik alleen nog maar vol medelijden aan het afwachten hoe groot de puinhoop wordt... :N

Of bedoel je dat je nog thuis woont? Zal toch niet? Je bent 20 en studeert en hebt aan je e-mailadres te zien een eigen onderneming... Neeeh dat zal niet...

Ik ga nu de foto's even ontladen en selecteren, zal ze straks posten. Als dat geen driedubbeldikke Riding Game punt waard gaat zijn weet ik het ook niet meer! :)
 
Hier bent ik voor puntje acht! Of telt VIJF foto's van bedrijven die op de motorbeurs staan extra?! :) Ik ben in Bedrijventerrein Sloterdijk geweest, in Amsterdam Noord, in hartje Centrum en achterin Slotervaart. Alles voor deze thread! :)




De Telegraaf

punt8_2_telegraaf.jpg




Kawasaki
punt8_3_kawasaki.jpg




Harley Davidson
punt8_4_harleydavidson.jpg




Motor Trails
punt8_5_motortrails.jpg




... en, last but not least, onze eigenste echte fiscus, De Belastingdienst!
punt8_1_belastingdienst.jpg
 
Nieuwe opdracht (want ik neem aan dat mijn inzending goed is :)):

"The Old Man And The Bike" - Je motor met een standbeeld van een oude man
 
Nieuwe opdracht (want ik neem aan dat mijn inzending goed is :)):

"The Old Man And The Bike" - Je motor met een standbeeld van een oude man

Zo he, het echt mooie weer moet nog beginnen en het gaat al behoorlijk rap *O*
@SadBunny: :} Mooie foto's, geen twijfel mogelijk dat de opdracht goed is uitgevoerd...
Leuke nieuwe opdracht, moet het standbeeld echt een oude man uitbeelden? Of keur je bijvoorbeeld dat van Rembrandt ook goed?
 
Je inzending was trouwens wel goed Guido, ik had er even niet bij nagedacht hoe schaars die dingen zijn hier.. Hier vlakbij zit er dus 1 van de 2.. Maar netjes opgelost! Had ook even geen tijd om t te checken hier, feestje in Rotterdam..

Zo, en nu ga ik slapen :)
 
Vakantie ofzo Sadbunny? haha

Ik zal straks even kijken voor een standbeeld :P
 
Mmm, ging niet helemaal lekker op de gsm, nieuwe poging vanuit huis...

meneer Thorbecke:


En meneer Hooft:


Aangestoken door het enthousiasme van SadBunny heb ik er maar wat meer gemaakt...Had er ook een van Simon Carmiggelt, maar die is...... :?
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ze beide als oude(re) man zijn afgebeeld ga ik er maar van uit dat hij goed is....
Nieuwe opdracht:

Je motor bij een elektronica zaak die ook een webshop heeft.

Bijvoorbeeld BCC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan