The Riding Game MF Style [Deel 8]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben de opdracht gever niet hè, dus ik kan hem niet goed/afkeuren, maar wou alleen mededelen dat ie niet helemaal juist is uitgevoerd.. ;)
 
Moeten we mierenneuken om het woord 'naast' ?

Anders heb ik de volgende ook al...

imagebefs.jpg


Draaien doetie niet, maar das ook moeilijk te zien op een foto :+

volgende opdracht:

Je motor bij een rood verkeerslicht bij een kapper.

Het zou mooi zijn als je, tegen de regels in, iemand vindt die een foto voor je wil nemen, zodat je er zelf op kan gaan zitten te wachten. Maargoed das niet vereist :)
 
Ik heb de OP proberen up te daten.. wil tot 3 x niet lukken B|
Te lang, loopt vast, whatever..

Zouden de onderstaande mensen hun opdrachten nog een keer naar Roeleey willen sturen voor het volgende topic..

ECStar 1 x
SV_Patrick 3 x
Hans89 2 x
Sander78 s x
Squayakolio 3 x
 
Moeten we mierenneuken om het woord 'naast' ?

Anders heb ik de volgende ook al...

[afbeelding]

Draaien doetie niet, maar das ook moeilijk te zien op een foto :+

volgende opdracht:

Je motor bij een rood verkeerslicht bij een kapper.

Het zou mooi zijn als je, tegen de regels in, iemand vindt die een foto voor je wil nemen, zodat je er zelf op kan gaan zitten te wachten. Maargoed das niet vereist :)


We houden van zeiken (mierenneuken, w/e) daar ben je toch nederlander voor *O* *O*
maar wat een mooie molen, ooooh :P goedgekeurt :Y

Stond bij een brainwash aan een kruispunt met stoplichten nog geen 15 min terug |( |(
Me kwaak staat net op de bok vind 300km wel genoeg voor me vrije dag. 8-) :Z
 
We houden van zeiken (mierenneuken, w/e) daar ben je toch nederlander voor *O* *O*
maar wat een mooie molen, ooooh :P goedgekeurt :Y

Stond bij een brainwash aan een kruispunt met stoplichten nog geen 15 min terug |( |(
Me kwaak staat net op de bok vind 300km wel genoeg voor me vrije dag. 8-) :Z


Der zijn een hoop kappers die een verkeerslicht gebruiken om aan te geven of ze druk zijn.. Groen = binnenlopen, geel = er is nog plek maar je moet een afspraak maken om wat later terug te komen en rood = alleen knippen op afspraak.. Zo een bedoel ik ;)
 
Der zijn een hoop kappers die een verkeerslicht gebruiken om aan te geven of ze druk zijn.. Groen = binnenlopen, geel = er is nog plek maar je moet een afspraak maken om wat later terug te komen en rood = alleen knippen op afspraak.. Zo een bedoel ik ;)


Ach ja dat is waar, dat heb je hier ook, denk alleen niet dat met de motor het overdekte winkel centrum in rijden erg gewaardeerd word })

edit:

Team kapsalon, heefd dat voor zijn filiaal deuren staan :Y
 
Laatst bewerkt:
Nou... Ik heb toch goed nieuws, v-stroomert gesproken en er is niks aan de hand.

Hij heeft het gewoon te druk met andere dingen en zal als ie het wat rustiger heeft even komen zwaaien.

Dat was het... En Dennis, hoop dat je snel herstelt jonguh!

Gr, NightMagic :W
 
Nou... Ik heb toch goed nieuws, v-stroomert gesproken en er is niks aan de hand.

Hij heeft het gewoon te druk met andere dingen en zal als ie het wat rustiger heeft even komen zwaaien.

Dat was het... En Dennis, hoop dat je snel herstelt jonguh!

Gr, NightMagic :W
Aaah dat scheelt weer, had stiekem dat vermoeden wel aangezien zijn telefoon wel aanstond :) Goed nieuws dus!
 
Goed om te horen dat VStrommert alleen maar even pauzeert...
Verkeerslicht bij een kapper :? Moet eerlijk zeggen ben al in jaren niet bij de kapper geweest (geen reden voor O-) ) maar zo'n licht heb ik nog nooit bij een kapper gezien.... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan