" KTM 690 Duke III #2 "

Hoe kan ik hier een foto op zetten, lukt me nog steeds niet, bestand te groot
Iemand een idee?

Photobucket werkt. Dan het ~ adres kopiëren en plakken in je bericht.

->(IMG]http://i1138.photobucket.com/albums/n536/deebee4/IMG_7243.jpg[/IMG) De haakjes ( en ) aan het begin en aan het eind moeten [ en ] zijn

[IMG]http://i1138.photobucket.com/albums/n536/deebee4/IMG_7243.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit !
Controleer je wel je oliepeil ?
Je remvloeistof ziet er donker uit.

Hahaha, hij stond op de zijstandaard en het is speciale blauwe remvloeistof (Ate Racing Blue). De foto is al wat ouder.

Moet hem nu overigens wel een stevig beurtje geven voor het nieuwe seizoen (incl klepspeling) en ook de koppelingsvloeistof vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Mensen, ik ga misschien a.s. zaterdag kijken bij een mooie duke 3.
Kan iemand mij aub vertellen wat de breedte is van de motor?
Ik heb overal gezocht op internet, maar kan nergens de breedte vinden.
Ik hoop namelijk dat de motor in mijn schuur kan staan.
Ik hoop dat iemand de moeite wil nemen om het even op te meten. Dan kan ik gaan aftellen tot zaterdag.
 
De motor is hartstikke smal. Het stuur is wel breed, maar met voorwiel scheef neemt dat niet veel ruimte in.

In de specs staat stuurbreedte echter niet aangegeven.

Dus even wachten op iemand met een cm. (Ik heb mijn duke verkocht)
 
Ja het gaat niet om de ruimte die de motor inneemt, maar of de motor door de schuurdeur past. Het gaat dus om de breedte van het stuur.
 
zo'n schuurdeur heb ik ook gehad ;-)
Maar dat ging toch wel door eerst de ene helft in te steken, stukje inrijden en dan wiel/stuur draaien om ook die helft binnen te krijgen. Was wel elke dag passen en meten. Maar ja

voor de dolle vreugde zijn overigens pillen te krijgen hoor. Of spanbanden als het heel erg is.
 
83 cm dus.
De deuropening is 79,5cm dus dat wordt inderdaad een beetje moeilijk passen en meten. Maarja dat gaat vast wel lukken hoop ik.
Morgenmiddag ben ik ook de trotse eigenaar van een duke als alles bevalt *O*
 
JA!!! *O*
Ik ben de eigenaar van een witte duke. Het is wel heel wat anders dan de SDR die ik had, maar het is dikke pret. Op de 690 duke zit je nog rechterop en nog dichter op het stuur.
De motor is nog geheel standaard, dus mettertijd komt er wel een andere uitlaat onder etc.
 
Proficiat! Veel plezier ermee en ondanks het mindere vermogen vergeleken met een SDR zul je zien dat het ruim voldoende is om er heel veel plezier mee te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan